מכבי פתח תקווה הודיעה: שרון מימר לא ממשיך

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

המלאבסים החליטו לא להמשיך את ההתקשרות עם המאמן לעונה הבאה. אבי לוזון: "דרכינו עוד ייפגשו בעתיד", מימר: "נהניתי בתקופה שלי בקבוצה". אופיר חיים מועמד, גם אלישע לוי ועמיר תורג'מן הוזכרו

(גודל טקסט)

זה היה באוויר בתקופה האחרונה, והיום (רביעי) זה הפך לרשמי. מכבי פתח תקווה הודיעה שהמאמן שרון מימר לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.

המאמן וסוכנו אבי נמני נפגשו עם יושב ראש הקבוצה אבי לוזון וסיכמו כי הצדדים ייפרדו בסיום העונה הנוכחית. "אני מודה לשרון מימר על התקופה במכבי פ"ת ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך, אני בטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד", אמר לוזוןמימר עצמו אמר בקצרה: "אני מודה למכבי פ"ת על התקופה שעברנו, נהניתי מאד ואני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך".

כבר בפגישה ראשונית שנערכה לפני מספר שבועות, התגלו פערים כספיים בין הצדדים, כאשר אירוע משמעותי נוסף התרחש לאחר המשחק בעכו, אז ספג המאמן האשמות מעמוס ואיציק לוזון, דבר אשר גרם למתיחות. השבוע חל המפנה כאשר מימר רצה ליזום שיחה על-מנת לחתוך את העניינים לכאן או לכאן ולא להתמהמה. המאמן הרגיש לא בנוח לאור הסיטואציה ובחר לקיים שיחה עם ראשי הקבוצה בה סוכם כי לא ימשיך. גורמים במועדון הוסיפו כי לאור המצב הקיים והלחץ שהופעל על אבי לוזון, נראה כי ההחלטה לא התקבלה בלב שלם מצד פ"ת ולא מן הנמנע כי אם מימר היה מחכה עוד מספר שבועות. בכל אופן, המאמן יעמוד על הקווים במשחק ביום ראשון מול הפועל אשקלון.

כפי שפרסמנו, אופיר חיים בין המועמדים להחליף את מימר, כשגם עמיר תורג'מן ואלישע לוי הוזכרו, אך במועדון הבהירו כי כרגע עוד לא עסקו בנושא והתפתחויות צפויות בנושא.

מימר הגיע לקבוצה במחזור החמישי, לאחר התפטרותו של קובי רפואה ולא הצליח להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון. סעיף בחוזהו קבע כי אם יגיע לפלייאוף העליון הוא ימשיך עונה נוספת, אך כאמור זה לא קרה.

שרון מימר. זה היה צפוי (מאור אלקסלסי)
שרון מימר. זה היה צפוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי