ז'אורז'יניו בראש רשימת הרכש של הפועל תל אביב לקיץ

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

קובי רפואה לוחץ לצרף את קשר בית"ר ירושלים, שעל מועמדותו פורסם בספורט1 לפני שבועיים וחצי, והאדומים מוכנים להשוות את שכרו בבירה. מוליץ' יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו

(גודל טקסט)

חלוץ הפועל תל אביב פייסל מוליץ' יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו שיוקפץ מ-5,000 יורו בחודש לכ-8,000 יורו בחודש. הסרבי, שהגיע בינואר וכבש שבעה שערים ב-14 משחקים, יחתום לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית אחרי שיירכש מהפועל עכו תמורת 100 אלף שקל. האדומים ציינו שהחלוץ גבה הקומה הפך תוך זמן קצר לדמות אהובה בחדר ההלבשה והיכולת שלו הייתה מהגורמים הבולטים בעלייה. אגב, השחקן ישוב להרכב מחר (שישי) מול נצרת עילית אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה.

קובי רפואה והצוות עובדים על העונה הבאה, כשהשם הראשון אותו מבקשת הפועל תל אביב להחתים הוא הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה. לברזילאי חוזה לשנתיים נוספות בבית וגן ושכרו 180 אלף דולר לעונה לא יקשה לצרפו. בהפועל תל אביב מצפים כי אלי טביב לא ידרוש עליו דמי רכישה כדי שהמהלך יתקדם וייחתם בקיץ.

יצוין כי הפועל תל אביב לא הגישה הצעה לקשר הברזילאי ולא שוחחה בנושא עם בית"ר ירושלים, כשכרגע הכל בגדר גישושים. הברזילאי בן ה-27 הבקיע שלושה שערים ב-21 משחקי ליגה בבית"ר, אליה הגיע אחרי שנתיים בסכנין. 

לקבוצה יצטרף בקיץ החלוץ רועי זיקרי החתום לשלוש שנים כמו גם החלוץ ג'וזף גנדה שהחלים מניתוח ברצועה הצולבת ונעדר מעל חצי שנה. אם ז'אורזיניו יגיע למתחם חודורוב, יצורפו שני זרים נוספים לקישור האחורי ולהתקפה. הקפטן אביחי ידין ממשיך להתאמן, אבל אין כוונה להחזירו ולהחתימו לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי