מימר: לא נכשלתי. הרקע לעזיבתי הוא לא מקצועי

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה היוצא דיבר במסיבת העיתונאים על הנסיבות בהן הוא לא ימשיך במועדון: "יש פה רעשי רק שלא יוכלו לתת לנו להמשיך". על הפלייאוף התחתון: "המקום השביעי הוא הרע במיעוטו. לשם אנחנו שואפים"

(גודל טקסט)

לאחר ההודעה השבוע על עזיבתו של המאמן שרון מימר, מכבי פ"ת תנסה לנצח ביום ראשון את הפועל אשקלון ולסיים בכל זאת במקום השביעי, כשהבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן היוצא והקשר לידור כהן.

"אני חש רגשות מעורבים. מצד אחד נהניתי פה ואני אחד שאוהב להמשיך דרך במקום כדי לנסות לקדם, להצליח ולשפר דברים. מצד שני במצב שנוצר אני לא חושב שהיה פה מה להמשיך", התייחס מימר לעזיבתו. "יזמתי את הפגישה כי הרגשתי שאין פה קשר לכדורגל ויש פה רעשי רקע שלא יוכלו לתת לנו להמשיך. אמשיך הלאה לאתגר הבא".

דברים שהיה עושה אחרת: "לכל אורך הדרך גם כמאמן וגם כשחקן אין דבר כזה לא לטעות. יכול להיות שטעינו בחלק מהדברים. אנחנו מנסים לעשות את המקסימום בדרך שלנו. בכללי, נעשתה פה עבודה טובה והראייה לכך שלפני שבועיים ישבנו לסגור את החוזה לעונה הבאה. קרה מה שקרה וכמו שאמרתי לא בגלל הנושא המקצועי לא אהיה פה בעונה הבאה".

הריכוז במשחק האחרון של העונה: "אני מבחינתי מחושל בכדורגל ויודע שאנחנו מקצוענים. אתה מסיים תפקיד וממשיך הלאה, אבל בכל רגע כאן על המגרש צריך לתת את הכל לא בשביל אף אחד אלא בשביל עצמנו וזה מה שאני מנסה להעביר לשחקנים. אף אחד לא עושה טובה אלא משחקים בשביל עצמנו. אני מקווה שהשחקנים יסיימו את העונה בשביל עצמם, לא בשביל אף אחד, לא בשבילי ולא בשביל מכבי פתח תקווה".

סיכום העונה: "למרות מה שמנסים לצייר, הקבוצה הזאת לא נכשלה. אמנם לא הגענו לפלייאוף העליון וגם אני וגם מכבי פ"ת אוהבים לייצר ציפיות גבוהות ורצינו להגיע לשם, אבל מתחילת העונה דובר פה ולא על ידי שנבנתה פה קבוצה לא מספיק טובה. ממני לא שמעו את זה, אבל כנראה שהקבוצה לא מספיק טובה לפלייאוף העליון לצערי. לא התפרקנו ולא התמודדנו על ירידה אלא סיימנו נגיעה מפלייאוף עליון וגם ביום ראשון ננסה להביא את המקום השביעי שזה הרע במיעוטו. יכולנו לעשות יותר, אבל עשינו כמה דברים טובים. כבשנו הכי הרבה בפלייאוף התחתון, שיחקנו כדורגל. זה לא מושלם, אבל בסדר, סביר".

לידור כהן עם מימר.
לידור כהן עם מימר. "נהניתי לעבוד איו, לא נעי מה שקרה" (תומר חבז)

"אני מעריך מאוד את שרון, נהניתי לעבוד איתו", אמר לידור כהן. "הוא נתן לי את הכלים להצליח. זו העונה הכי טובה מבחינת יכולת ומספרים. נמשיך הלאה, אנחנו ספורטאים ולא רוצים להפסיד בשום אימון, בטח שלא במשחק האחרון לעונה. מה הלאה? נראה מה יקרה בקיץ".

העליהום שנוצר על מימר: "זה לא נעים מה שקרה, הוא לא אשם כי אנחנו שיחקנו על המגרש. בקבוצת כדורגל אי אפשר להחליף את כל השחקנים. אני מאחל לשרון את כל הטוב שבעולם, אני בטוח שהוא יצליח באתגר הבא שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי