אגוזי עשוי לפתוח באשדוד, זועבי החולה בספק בק"ש

מהדי זועבי
מהדי זועבי | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני כבר חושבים על העונה הבאה ומחכים להגעתו של לוי גרסיה בשבוע הבא. איתמר ניצן עשוי לפתוח בין הקורות בי"א. המארחת תחסר בין השאר את פיליפנקה ומאוריסיו, השוער השלישי עשוי לזכות להזדמנות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את קריית שמונה (שבת, 20:00) ובכל תוצאה תסיים במקום ה-12 בטבלה. המאמן יוסי מזרחי ישוב לאחר המשחק למחלקת הנוער, כשסיים בהצלחה את מבצע השארת הקבוצה בליגת העל. המאמן החדש בלגויה מילבסקי, שחקן העבר של הקבוצה, יגיע לישראל רק לקראת סוף החודש.

מזרחי יאפשר לשחקנים מהסגל הרחב לשחק מחר ומסתמן כי השוער השלישי עומר אגוזי יפתח בהרכב. החלוץ הברזילאי מאוריסיו כבר שב למולדתו וגם איגור פיליפנקה שוהה בבלארוס וישוב חזרה למכבי תל אביב, ממנה הושאל. שחקן בקבוצה סיפר לקראת המשחק: "כולנו מברכים על סיום העונה הנוכחית, שהיא מהחלשות של המועדון. זה נס שנותרנו בליגה. עכשיו יהיה שינוי גדול עם המאמן החדש".

לפני זמן קצר הסתיים האימון המסכם של שהיה האימון האחרון של הקבוצה לעונה זו. מזרחי אמר לשחקניו: "למרות שהעונה באופן מעשי הסתיימה, אנחנו ספורטאים ורוצים לסיים אותה עם טעם טוב. ישנם שחקנים צעירים ורעבים שיש להם עוד מה להוכיח ואני בטוח שהם יקחו את ההזדמנות בשתי הידיים".

זועבי בספק, סילבס: "המטרה שלנו להרוויח עוד ניסיון לשחקנים הצעירים"
לאחר שנפלו לפלייאוף התחתון העמידו בקריית שמונה כמטרה לסיים במקום השביעי בטבלה ולקבל מעט כבוד לבעלים איזי שרצקי. ערב המחזור מדורגת קריית שמונה במקום השביעי והיא רוצה לסיים את העונה עם ניצחון נוסף במשחק החוץ מול מועדון ספורט אשדוד.

עם זאת, כמובן שבמועדון כבר חושבים על העונה הבאה ובמשחקים האחרונים סילבס וצוותו מעניקים לא מעט דקות לשחקנים הצעירים של המועדון שצפויים להיות שלד בעונה הבאה. בין השאר מדובר בעומר לקאו, עידן נחמיאס, סמואל בראון, רותם חטואל ומוחמד שכר שבצוותא עם השחקנים הזרים צפויים להיות הבסיס של הקבוצה. כידוע, קריית שמונה כבר סיכמה עם רכש חדש לקראת העונה הבאה, שחקן הכנף לוי גרסיה. האחרון צפוי להגיע בשבוע הבא לישראל כדי לעבוד בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום לשלוש שנים.

מבחינה מקצועית המאמן חיים סילבס צפוי לתת עדיפות לרוב ההרכב שפתח בשבוע שעבר מול הפועל עכו, כאשר השוער מהדי זועבי נמצא בספק בגלל מחלה. החלוץ שובל גוזלן שעתידו עדיין לא ברור צפוי לקבל דקות מרובות במשחק. סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים לאשדוד ורוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלנו. אנחנו רוצים לסיים את העונה במקום השביעי וגם להרוויח עוד ניסיון לשחקנים הצעירים שלנו. זאת הייתה ונשארה המטרה שלנו במשחקים האחרונים".


גוזלן. עדיין לא נקבע עתידו בקריית שמונה (מאור אלקסלסי)

הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד
: עומר אגוזי (ירדן קרישטול), יצחק אספה, עמית ביטון, ניר ברדע, אביב סולומון, תום מונד, בן אל אדרי, בנצי מושל, דין דוד, אור אינברום, דור ג'אן.

קריית שמונה: מהדי זועבי (איתמר ניצן), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, איאד אבו עביד, מילוש ראדיבוייביץ', עומר לקאו, אפונסו טיירה, עידו דוידוב, רותם חטואל, נייג'ל האסלביינק, מוחמד שכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי