בריבו החלים ויפתח בהרכב פ"ת, מימר מקווה לסיים שביעי

תאי בריבו, שרון מימר
תאי בריבו, שרון מימר | אודי ציטיאט

החלוץ החלים וימשיך ב-11, המאמן יסיים את תפקידו במשחק החוץ באשקלון. שבתאי, מגבו וטאדה מחוץ לסגל, הקבוצה ערכה טקס מיוחד לאיציק ברדס שיעזוב אחרי 13 שנים במועדון. סגל חסר לאשקלון, עונשו של טל איילה נדחה

(גודל טקסט)

עידן שרון מימר במכבי פתח תקווה יסתיים מחר (ראשון) כשקבוצתו תתארח אצל הפועל אשקלון שכבר ירדה ליגה ותנסה להשיג ניצחון ולסיים במקום השביעי. בקבוצה מספרים על אימונים משוחררים בימים האחרונים, כיאה לאווירת סוף עונה, כשאתמול גם הצוות המקצועי השתתף במשחקונים.

מבחינת הסגל, יובל שבתאי ואורי מגבו שוב לא יהיו, כשלגבי האחרון לפ"ת עד ה-1.6 להודיע אם היא תממש עליו את האופציה. דניאל בוסי יפנה את מקומו בסגל ללירוי צעירי שחוזר מריצוי עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים ואילו גרגורי טאדה, שחזר לכשירות, לא אמור לשחק והוא ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה. יוסי בניון הפצוע ימשיך להיעדר.

מימר לא תרגל את ההרכב שיפתח, אך ההערכות הן שאותם 11 יקבלו את הקרדיט כאשר שינוי אפשרי יחיד עשוי להתרחש כשאליבלטו יפתח במקום אחד הבלמים. תאי בריבו, שכבש את שער הבכורה שלו בשבוע שעבר מול אשדוד, החלים מפציעה בברכו ויפתח. אנשי הקבוצה ערכו הבוקר טקס פרידה מיוחד לאיציק ברדס, הפיזיותרפיסט המוערך שיעזוב בסיום המשחק באשקלון את המועדון אחרי 13 שנים.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עידן אדהנני, עומר דנינו, רישאר סומא, רומאריו פירס, מוחמד סרסור, לידור כהן, מנור סולומון, תאי בריבו.


רוצה להיפרד עם ניצחון. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

אשקלון: טל איילה יחכה לעונשו עד אחרי המשחק
בהפועל אשקלון סופרים את הדקות עד לסיום העונה ואחרי הירידה ללאומית, כולם במועדון רק מחכים שתתחיל פגרת הקיץ. הקבוצה תארח מחר (שני) את מכבי פתח תקווה, והמאמן מסאי דגו יאלץ להסתדר עם סגל קצר מאוד בשל היעדרויות רבות. אבי מלכה ורודי חדד מורחקים, ורשימת הפצועים הארוכה כוללת את שי בן דוד, מירקו אורמוש, טל מכלוף, אייל משומר ודיויד מנגה.

הקשר טל איילה עמד השבוע לוועדת משמעת בתוך המועדון בשל התנהלותו ב-15 הדקות הראשונות במשחק הקודם נגד הפועל רעננה. ראשי הקבוצה החליטו שאיילה ייכלל בסגל ועונשו יימסר לו רק אחרי המשחק.

טל איילה. עמד לוועדת משמעת (לירון מולדובן)
טל איילה. עמד לוועדת משמעת (לירון מולדובן)

הרכב משוער: ליאור חודריאן, עוז ראלי, עודד גביש, ברניסלב יובאנוביץ', שי חדד, אדריאן רוצ'ט, מילאן סמיליאניץ', ישראל זגורי, משה לוגסי, סער בנבנישתי, דובב גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי