ברקת בכתה: אני מודה לאלוהים שיש לי אנשים כאלה במועדון

ברק בכר חוגג עם אלונה ברקת
ברק בכר חוגג עם אלונה ברקת | מאיר אבן חיים

בעלי ב"ש דמעה בראיון אחרי הזכייה באליפות: "ברדה צריך להגיד לנו מה הוא רוצה. הסיפור של צדק היה כואב". ל-103FM אמרה: "לרוח היה תפקיד מהותי". ברדה: "צחקו עליי כשאמרתי שאני חוזר הביתה כדי לזכות באליפות"

(גודל טקסט)

עברו כמה שניות עד שאלונה ברקת הפנימה את העובדה שהאליפות שוב בכיס שלה. בפנים קפואות היא קידמה את האוהדים שניגשו אליה ביציע הכבוד כדי לברך אותה. בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו (3:3), ואובדן הנקודות של בני בן זקן ואלי טביב סיפק את החותמת הרשמית לאליפות. ועדיין, אלונה העדיפה לשלוט ברגשותיה. רק כשקצין העיתונות, גיל לבנוני, לחש על אוזנה את מילות הקסם, השתחררו החיוכים.

מאוחר יותר. על הדשא, מוקפת בשחקניה שהחזיקו בידיהם צלחות אליפות אישיות, נקוו בעיניה דמעות של אושר. "תנו לי רגע לנשום", ביקשה מהעיתונאים שדחקו בה לשתף את האומה בתוכניותיה לעונה הבאה. "המחשבות הופנו כל כולן להבטחת האליפות. אחרי שהשגנו את היעד הזה נחשוב הלאה".

איך התמודדת עם כל כך הרבה מכות שניחתו עליכם העונה?
"אני מודה לאלוהים שיש לי אנשים בעלי חוסן מנטאלי כמו המנכ"ל אסי רחמים שתמיד ידע לשמור על קור רוח, ואני מודה על כך שיש לנו צוות מקצועי מעולה בראשותו של ברק. יש בינינו מערכת יחסים נהדרת. שלושתינו מדברים על הכול ומשתפים בהכל. הטריו הזה עובד נהדר".

אחד הנושאים המורכבים שברקת תידרש לטפל בו מתייחס לעתידו של אליניב ברדה שמסיים את חוזהו במועדון. "בשבילי ברדה הוא הפועל באר שבע והוא יודע את זה. הוא צריך להגיד לנו מה הוא רוצה".

ברקת חוגגת עם בכר (מאיר אבן חיים)
ברקת חוגגת עם בכר (מאיר אבן חיים)

בהתייחסה להיעדרותו של שיר צדק ממשחק ההכתרה, אמרה אלונה:
"מאוד רצינו שהוא ישתתף בחגיגות, צר לנו שזה לא התאפשר". על הפרשה המטלטלת של נטילת החומרים האסורים שגרמה להשעייתו של צדק למשך שמונה חודשים, הסתפקה ברקת בתשובה קצרה: "ברור שהסיפור של צדק היה כואב".

כמה דקות קודם לכן התייצב ברדה על במת האליפות וכאשר מליקסון וראדי הניפו את הצלחת שמט את אחיזתו ממנה ומחא כפיים מתחת לגשם הקונפטי. "אני מאושר וגאה בשחקנים ובחבריי לצוות המקצועי. שמרנו על רצף מדהים של משחקי בית ללא הפסד, והמבצר נפרץ בעיתוי טוב. עכשיו נצטרך לייצר רצף חדש", אמר.

ברדה חוגג עם החברים (דני מרון)
ברדה חוגג עם החברים (דני מרון)

ביקשנו ממנו לחזור כמה שנים לאחור, לימיה הראשונים של הקדנציה השנייה שלו בכור מחצבתו. "אנשים צחקו עליי כשאמרתי שאני חוזר הביתה כדי לקחת אליפות. עשינו את זה בפעם השלישית ברציפות, ועכשיו צריך לשמור על הקיים. בשבילי באופן אישי זו הייתה עונה מאוד מתוקה. זכיתי בה לא רק באליפות, אלא גם בחיים שלי".

ברקת ל-103FM: "לרוח היה תפקיד מהותי העונה"
ברקת התראיינה הבוקר ל-103FM והחמיאה לנטע ברזילי על הניצחון באירוויזיון: "ראינו גם את דקות המתח, זה פשוט מדהים מה שהיא עשתה, כל המדינה באושר עילאי. אנחנו גם לקחנו אליפות אחרי עבודה מופלאה, זו הייתה שנה מתישה מנטאלית והיו בה רגעים מאוד מפחידים".

האירוע של אליניב ברדה: "תודה לאל שהילד ניצל והכל בסדר, הוא חלק מאיתנו. לאליניב יש את האיכויות שלו".

המיוחדות של הקבוצה: "יש לנו חבורה מאוד מיוחדת שמאתגרת אותנו ומחזקת אותנו. לרוח היה תפקיד מאוד מהותי, בייחוד בעונה הזו שעברנו. אני חושבת שהחיבור בין הצוות ניהולי למקצועי הוא מדהים, הוא כיף והוא האמיתי. מכלול הדברים ביחד הצליחו להביא לנו את הצלחת השלישית. אני מברכת גם את נטע ברזילי וגם את כל עם ישראל, זהו יום מאושר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי