קוויאר הודיע: אני נפרד מקריית שמונה והולך לאתגר חדש

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

מיד לאחר המשחק האחרון של הצפוניים העלה הבלם פוסט באינסטגרם: "הרגשתי פה מוערך ונאהב, היו לי זיכרונות נהדרים, אבל הגיע הזמן לנסות משהו אחר. בגילי ועם הניסיון שלי זה מה שמניע אותי"

(גודל טקסט)
קרלוס קוויאר בלם עירוני קריית שמונה העלה הערב (ראשון) פוסט לאינסטגרם ובו הודיע רשמית על כך שהוא עוזב את הקבוצה הצפונית והולך לאתגר חדש, אמנם מבלי לציין את שם הקבוצה (על פי הפרסומים מדובר בבית"ר ירושלים).


הספרדי בן ה-36 שהחל את המסע שלו בליגת העל בעונה שעברה עם מכבי פתח תקווה, ממנה הצפין לקריית שמונה כתב בין השאר: "התלבטתי קשות לפני שקיבלתי את ההחלטה להיפרד. אחרי הכל בקריית שמונה הרגשתי חשוב, מוערך ואף נאהב. זכיתי גם ללבוש את סרט הקפטן".


קוויאר הוסיף: "מעמד חצי הגמר ועוד משחקים במהלך העונה נחקקו בזיכרוני. רכשתי פה חברים על המגרש וחוץ לכר הדשא והשם קריית שמונה תמיד יעלה בי חיוך. עם זאת הגיע הזמן בשבילי ללכת לאתגר חדש. בגילי ועם ניסיוני זה מה שמניע אותי". 

 

 

Thank you #KiryatShmona for such a special season. I hope our paths cross again in the future Gracias Kiryat Shmona por una temporada especial. Espero que nuestros caminos vuelvan a cruzarse en un futuro!

A post shared by @cuellar24 (@cuellar24) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי