במכבי פתח תקווה מקווים שגיא לוזון ישתכנע לחזור

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מימר וקוסטיקה נפרדו מהשחקנים בסיום המשחק מול אשקלון (0:2) ומכבי פ"ת כבר החלה בתכנון העונה הבאה. צעירי צפוי לעזוב אחרי שנתיים, שבתאי התבקש למצוא קבוצה. וגם: מתיחת הפנים שצפויה הקבוצה לעבור

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת סיימה אמש ברגל ימין את עונת המשחקים 2017-2018 כשגברה 0:2 על הפועל אשקלון במשחק החוץ, אך סיום המשחק הפך למעין מסיבת פרידה. המאמן שרון מימר, שלא ימשיך בעונה הבאה, ועוזרו נמרוד קוסטיקה חיבקו את השחקנים ואיחלו להם בהצלחה. כפי שפורסם בספורט1 קוסטיקה יחבור בעונה הבאה לקובי רפואה בהפועל ת"א.

במועדון ינסו לשכנע את גיא לוזון לשוב הביתה ומקווים להתפתחויות בימים הקרובים, מתוך ידיעה שחזרתו עשויה לגרום לעמוס לוזון לחזור ולהשקיע. בכל אופן, איציק לוזון יחזור לשמש כמנכ"ל.

מכבי פתח תקווה צפויה לעבור מתיחת פנים רחבה ללא קשר לזהות המאמן. צחי גיגי צפוי לעזוב למרות שנכון שבפ"ת עוד לא מצאו שוער ולא ישחררו אותו עד אז. בוריס קליימן הוצע לקבוצה בימים האחרונים, אך בקבוצה נותנים עדיפות לגיגי: "צחי שוער יותר טוב ואם ירצה יישאר כאן", אמרו במועדון.

המגן הימני עודד אלקיים צפוי להישאר ואילו בעמדת המגן השמאלי, פ"ת תממש את האופציה על אורי מגבו (תפוג בראשון ביוני) אם לא יימצא תחליף זול יותר. בין השמות שעלו נמצאים חן דילמוני וגל שיש. ז'והאן מרסיאל מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך הוא יחכה לראות איזו קבוצה נבנית בעונה הבאה בטרם יקבל החלטה לגבי עצמו. הבלם תומאש סיבוק מוכן להישאר בישראל, אבל רק בקבוצה תל אביבית. בפ"ת רוצים לשחררו, אבל מבינים שיהיה צורך לפצות אותו. עם זאת, כרגע נראה שהצ'כי יגיע לאימון פתיחת העונה הבאה.


סיבוק. רוצה לתל אביב (עדי אבישי)

הקשר יובל שבתאי, המחזיק בחוזה לעוד שנתיים, כבר קיבל לאחרונה הודעה לחפש לעצמו קבוצה כאשר הפועל רעננה וקריית שמונה עוקבות אחריו. הקשר לירוי צעירי קיבל החלטה עקרונית שלא להמשיך וינסה למצות אופציות אחרות, לאור הירידה במעמדו העונה. במכבי חיפה הבהירו כי הם מוכנים לשחרר את יניב בריק אם יקבלו אחוזים ממכירה עתידית כך שעתידו בפ"ת בספק.

רומאריו פירס צפוי להמריא למולדתו בימים הקרובים כשהוא אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה וגם הישארותו מוטלת בספק. "אנחנו מרגישים מאוכזבים כי לא השגנו את המטרה שלנו בתחילת הפלייאוף, אבל אנחנו צריכים להיות גאים באיך שסיימנו את העונה בתקווה שבעונה הבאה יותר טוב", אמר פירס, "העתיד שלי? אחכה עד סוף השבוע, הסוכן שלי יטפל בזה ונראה מה יהיה בעונה הבאה".

בפ"ת ינסו למכור את אחד מבין לידור כהן ומנור סולומון. סיכויים גבוהים יותר שכהן, שרשם עונת שיא מבחינתו, הוא זה שיימכר. רישאר סומא ואליבלטו לא ימשיכו. כפי שפרסמנו אתמול, מירקו אורמוש מבוקש ובמועדון ייעשה ניסיון להחתימו.


סולומון. בינתיים לפחות לא יעבור לליברפול או יובה (דני מרון)

בקבוצה מייעדים דקות משחק רבות יותר לצעירים בעונה הבאה כאשר תאי בריבו, מוחמד סרסור ועידן אדהנני יקבלו תפקיד משמעותי יותר. תמיר לוזון, שאימן בקבוצת הנערים לאחרונה, יחליף את ניצן דמארי כמאמן הנוער. דמארי עשוי להגיע גם הוא להפועל ת"א ולקבל תפקיד במחלקת הנוער.  

בין המועמדים לשחק בקבוצה בעונה הבאה הוזכר גם שמו של שון ויסמן ואף נערכו גישושים בעניין. ובינתיים, שחקני המועדון והצוות המקצועי עדיין לא קיבלו את משכורות חודש אפריל כאשר השחקנים הביעו דאגה לאור העובדה שהסתיימה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי