למרות ההתעניינות מב"ש: מוגרבי רוצה לצאת לאירופה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

כוכב בני סכנין יצטרך לשלם 300 אלף יורו בלבד כדי לעבור לקבוצה בחו"ל. שמם של אופיר חיים ויובל נעים עלה כמועמדים אפשריים להחליף את טל בנין. צפו בתקציר הניצחון 1:2 על הפועל עכו

(גודל טקסט)

בני סכנין סיימה את העונה עם ניצחון אבל יצאה מה-1:2 על הפועל עכו ברגשות מעורבים. מצד אחד במועדון שמחו לחזור למסלול הניצחונות, אבל מאידך היו לא מרוצים מהיכולת בחלק מהדקות ועדיין ישנו ערפל כבד סביב עתידו של המאמן טל בנין. האחרון שהגיע בחודש ינואר ואף מחזיק בחוזה לעונה הבאה לא התאקלם במועדון וסבל מלא מעט עימותים מול שחקני הבית.

התוצאות הלא טובות בתקופה האחרונה גרמו לחלק מראשי המועדון לחשוב מחדש על עתידו. אנשי הקבוצה גיששו בימים האחרונים אצל שרון מימר, כאשר גם שמם של אופיר חיים ויובל נעים עלה. מקבלי ההחלטות יתכנסו בימים הקרובים ויקבלו החלטה סופית.

בנוסף במועדון טרם שוחחו עם השחקנים לגבי העונה הבאה והודיעו כי יחליטו מי נשאר ומי עוזב רק לאחר מינוי מאמן חדש. לכולם במועדון ברור כי אם בנין יישאר, סגל השחקנים יעבור מהפכה ורבים משחקני הבית יעזבו את הקבוצה. היו"ר מוחמד אבו יונס נכנס לאחר הניצחון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "זאת הייתה עונה לא טובה שלנו ונקווה לעונה טובה יותר בשנה הבאה".

בסכנין יעשו מאמצים רבים להשאיר את פיראס מוגרבי. בסביבתו של השחקן שזוכה להתעניינות מהפועל באר שבע טוענים כי הוא מעוניין לצאת לאירופה. בחוזהו בסכנין מופיע סעיף שמאפשר להשתחרר לקבוצה אירופית תמורת 300 אלף יורו בלבד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי