מלכה, אורמוש, איילה ואליאל פרץ ברשימת המועמדים לרעננה

אליאל פרץ
אליאל פרץ | אריאל שלום

מנחם קורצקי מגבש את רשימת המחליפים האפשריים במקום השחקנים שיעזבו. ניסיונות לשכנע את והבה שלא יעבור לק"ש, נעשתה פנייה למכבי ת"א על מנת לשאול את דסה לעונה נוספת. צפו בתקציר ה-2:0 למכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אמש (ראשון) בשביעות רצון את העונה למרות ה-2:0 למכבי חיפה. מרבית המחמאות מכוונות כלפיו של המאמן מנחם קורצקי שהוזעק במהלך העונה והציל את הקבוצה מירידה לליגה הלאומית. "מאמן העונה של הפלייאוף התחתון", החמיאו שחקנים בקבוצה.

גם המאמן נשמע מרוצה: "נשארנו בליגת העל בשלב מוקדם וזה הישג בלתי רגיל. זאת הוכחה שאני כן ראוי להיות מאמן לגיטימי בליגת העל. המשימה עכשיו היא להשאיר כמה שיותר שחקנים בכירים שסיימו חוזה ומבוקשים בקבוצות אחרות. כמו כן נצטרך לחזק את הקבוצה בעמדות של אלו יעזבו".

לאחר שהצליחו להשאיר את המגן עדי נמני, מתקיימות גם שיחות עם בן והבה שרוצה לעבור להפועל קריית שמונה ועם עידו לוי ושמעון אבוחצירה שגם הם מחזיקות בהצעות ממספר קבוצות בליגת העל.

בגזרת החיזוק, קורצקי רוצה לצרף את אבי מלכה מהפועל אשקלון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. כמו גם את מירקו אורמוש וטל איילה. המאמן מעוניין גם להשאיר את אור דסה וכבר נעשתה פנייה למכבי ת"א על מנת לשאול אותו לעונה נוספת. גם שמו של אליאל פרץ, שהושאל העונה מהצהובים לבני יהודה, עלה כמועמד לחיזוק. אלי בבייב, שסיים את חוזהו ושב אתמול מהתרשמות קצרה וללא תשובה מקבוצת FK סקיימאט האזרית, יקבל הצעה לחתום על חוזה חדש. החלוץ יניב מזרחי ממכבי קריית גת הוזמן לפתיחת האימונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי