הפועל עכו נפרדה מליגת העל: "אף אחד לא יודע מה יהיה"

הפועל עכו
הפועל עכו | לירון מולדובן

אי ודאות גדולה במועדון לקראת העונה הבאה. השחקנים מבוקשים: שטראוס מחזיק במספר הצעות בליגה הבכירה, סיסוקו רוצה לחזור לצרפת, ביטון והזרים לא ימשיכו ואז'ובל יחליט בין שלל ההצעות

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו סיימה את משחקה האחרון מול בני סכנין בהפסד נוסף (2:1), אבל החשש הגדול סביב הקבוצה הוא דווקא לגבי עתידה, כאשר אף אחד במועדון לא יודע מה יהיה בגורל המועדון בעונה הבאה. בסיום ההפסד אף אחד מאנשי המועדון לא שוחח עם השחקנים, מה שמראה על חוסר הוודאות.

"יש לנו בעיה גדולה והדבר הכואב ביותר הוא שאף אחד לא יודע מה יהיה איתנו בעונה הבאה" סיפר גורם בקבוצה. בעירייה כבר הודיעו כי מבחינתם ההסכם מול דניאל סטנצ'ו בוטל, ובוחנים אופציה משפטית כנגד הרומני שמצדו מעוניין להישאר בקבוצה.

גם במצבת השחקנים צפויים שינויים גדולים. השוער רם שטראוס שהיה מנקודות האור הבודדות העונה, מחזיק במספר הצעות ממספר קבוצות בליגת העל ויקבל בקרוב החלטה לגבי עתידו. המגן עבדי פרחאת יחזור מהשאלה להפועל ת"א ואילו הבלם הצרפתי מחמדו סיסוקו זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בליגה הלאומית, אבל בשלב זה מעדיף לבחון הצעות מקבוצות בצרפת.

גבי קניקובסקי ובן אז'ובל זוכים להתעניינות ממספר קבוצות כמו הפועל קריית שמונה, מכבי נתניה והפועל חיפה. החלוץ מבוקש גם בהפועל באר שבע. דודו ביטון אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא צפוי להמשיך, כמו גם כל השחקנים הזרים. "בהתנהלות כמו העונה אף אחד לא ירצה להישאר", אמר אחד השחקנים. גם בקרב הצוות המקצועי קיימת אי ודאות גדולה. המאמן איציק טוויזר אומנם מעוניין להישאר, אבל ירצה לדעת מה יהיו המטרות של הקבוצה בליגה השנייה.

בן אז'ובל. שלל הצעות (אריאל שלום)
בן אז'ובל. שלל הצעות (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי