גד עמוס חתם בהפועל קריית שמונה לעונה אחת עם אופציה ל-3 נוספות

גד עמוס
גד עמוס | אתר רשמי

השוער ששיחק בשנים האחרונות באחי נצרת, מצטרף לצפוניים. גרסיה יחתום בימים הקרובים אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. וייסמן ומנחם יחזרו למכבי חיפה, יחזקאל ישוב למכבי ת"א. צפו בתקציר ה-1:2 על מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)
הפועל קריית שמונה החתימה היום (שני) את השוער גד עמוס על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות. 


עמוס בן ה-29, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בשנים האחרונות במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. "שמח להגיע למועדון גדול כמו קריית שמונה", הוא אמר לאחר החתימה. "אני יודע שהמועדון הזה הוא אחד המועדונים המנוהלים בצורה הטובה ביותר בליגת העל ויש לו שאיפות גדולות לעתיד. מקווה לתרום ככל שאוכל כדי שכולנו יחד נשיג את מטרות המועדון".


שביעות רצון בקבוצה לאחר הניצחון 1:2 במחזור האחרון של העונה על מ.ס אשדוד. הצפוניים מרוצים שהצליחו לעמוד בשתי המטרות שהציבו לעצמם: לסיים במקום השביעי ולשלב מספר רב של שחקנים צעירים כדי להכינם לעונה הבאה. "אנחנו אלופי הפלייאוף התחתון ובצדק. אם היינו מתחילים את העונה כמו שסיימנו אותה, היינו במקום גבוה יותר", אמרו במועדון והוסיפו: "כעת הפנים לעונה הבאה".


הסגל בעונה הבאה יהיה מורכב מהצעירים מהדי זועבי, עידן נחמיאס, רותם חטואל, עידו דוידוב, עומר לקאו ומוחמד שכר. אליהם יצטרפו הזרים מרקוס דיניז והקשר הצעיר לוי גרסיה שהגיע אתמול לישראל ויחתום בימים הקרובים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. "גרסיה הוא שחקן מצוין, הרבה יותר מקנה המידה שמוכר לנו בישראל, אבל הוא בחור צעיר ואני מקווה שייעשה את ההתקדמות שלו בקריית שמונה".


גד עמוס. החתמה חדשה (האתר הרשמי)
גד עמוס. החתמה חדשה (האתר הרשמי)


בגזרת העוזבים, ברור כי השוער איתמר ניצן יעזוב, כמו גם הבלם קרלוס קוויאר. המושאלים סאן מנחם ושון וייסמן יחזרו למכבי חיפה ואילו שגיב יחזקאל ישוב למכבי תל אביב.

  

 

ארבע שנים בשתי קדנציות נפרדות שכללו תארים, אכזבות, הצלחות, תפקוד כקפטן הקבוצה ובעיקר למידה אינסופית כל יום מחדש. תודה ענקית למועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה ולכל האנשים הקשורים אליו, תמיד תהיו בלב שלי

A post shared by Itamar Nitzan (@itamar_nitzan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי