"בעונה הבאה תהיה באשדוד קבוצה חדשה כמעט לגמרי"

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

הדרומיים נושמים לרווחה בסיומה של עונה מסויטת. יוסי מזרחי: "מילבסקי מנהיג, אני מאמין שהוא יצליח". צפו בתקציר ה-2:1 להפועל קריית שמונה

(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד נשמו אתמול (ראשון) לרווחה בסיומה של אחת העונות המאכזבות בתולדותיה בליגת העל אותה סיימו במקום ה-12 עם 28 נקודות בלבד. "לא קורה הרבה שקבוצה עם 28 נקודות לא יורדת ליגה", הודו שחקנים. "אין ספק שתהיה כאן בעונה הבאה קבוצה חדשה כמעט לגמרי".

המאמן יוסי מזרחי אמר בסיום: "הגעתי ממחלקת הנוער לשלושה משחקים ולמעט המשחק נגד הפועל אשקלון שהיה החשוב ובו נותרנו בליגת העל השניים האחרים היו גארבג' טיים. נמאס להיות בתחתית. אשדוד צריכה להיות בעונה הבאה בשיפולי הצמרת וליהנות מכדורגל עם קבוצה חזקה. יש במחלקת הנוער שחקנים טובים ומאומנים טוב. חלק מהד.נ.א במועדון הוא להעלות בתהליך מבוקר ונכון ובזמן הנכון שחקנים צעירים לקבוצה הבוגרת".

על המאמן החדש בלגויה מילבסקי הוסיף מזרחי: "אני מכיר אותו כשחקן ששיחק אצלי ולא כמאמן. כשחקן הוא הצליח והיה אישיות ומנהיג. יש לו המון עבודה ואני מאמין שהוא יצליח".

איגור פיליפנקה (חוזר בהשאלה למכבי ת"א), שחר פיבן, וובה בראון, עמית ביטון, דור ג'אן, מאוריסיו, וובה בראון ואור אינברום סיימו את תקופתם במועדון, אך ישנה אפשרות שיחזרו בהתאם למו"מ מולם ומול הקבוצות לה חלק מהם שייכים. עתידם של השחקנים הזרים קרלו ברוצ'יץ' וויקטור גאנב יקבע על ידי המאמן החדש. הקשר הוותיק משה אוחיון יחליט בקרוב אם הוא פורש מכדורגל לטובת תפקיד מקצועי במועדון או יעבור ניתוח ברצועה הצולבת. גדי קינדה ממתין למו"מ בין קבוצתו למכבי ת"א, כשגם מועדונים אחרים מגלים בו עניין.

אור אינברום (דני מרון)
אור אינברום (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי