מכבי חיפה עשויה לפנות לשיר צדק אם ישוחרר מהפועל ב"ש

שיר צדק, איסק קואנקה
שיר צדק, איסק קואנקה | בן בודה וסרמיליה

הירוקים שוקלים להגיש הצעה לבלם שלא שיחק בחודשים האחרונים בעקבות פרשת החומרים האסורים, גם מכבי ת"א בוחנת את מעמדו של השחקן. וסילאקאקיס מחוזר על ידי קבוצות נוספות בישראל, אלאך עוקב אחר ליגיונרים

(גודל טקסט)
שחקני מכבי חיפה אולי יצאו לחופשה, אבל המנהל הטכני מו אלאך עובד במרץ כדי להכין את העונה הבאה. אחת המטרות המרכזיות של ההולנדי היא לחזק את הקבוצה במספר ישראלים בכירים. אחד השמות שנמצאים ברשימה הוא של שיר צדק, שלא שיחק בחודשים האחרונים בשל פרשת החומרים האסורים.


הירוקים לא פוסלים את האפשרות לפנות לבלם, אם לא ימשיך בהפועל באר שבע. במועדון הדרומי סיפרו כי בקרוב צפויה להיערך פגישה בין הבעלים אלונה ברקת לבין השחקן בה יוחלט על עתידו. בסביבתו של צדק אמרו: "שיר עבר עונה קשה מכל הבחינות, כעת הוא בוחן מספר אופציות". גם מכבי תל אביב נמצאת במעקב אחר בלם נבחרת ישראל. כזכור גם שמו של איתן טיבי נמצא על הפרק מבחינת הקבוצה מהכרמל.


בנוסף בחיפה ממשיכים לעקוב אחר מצבם של הליגיונרים כמו ליאור רפאלוב, אלמוג כהן ותומר חמד. הירוקים ישמחו להנחית בקיץ הקרוב שחקן ישראלי בכיר, אך הדבר ייעשה בכפוף לדרישות הכספיות של המועמדים. "אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה בעונה הבאה, ומשאירים את העבודה לאלאך והצוות שלו", אמר גורם במועדון.


על פי פרסומים ביוון, שתי קבוצות ישראליות נוספות מעוניינות בקשר אטרומיטוס תאודורוס וסילאקאקיס (29). כזכור, ביממה האחרונה דווח ביוון שהירוקים יגישו הצעה רשמית בסך 150 אלף יורו עבור הקשר שרשם עונת שיא בתוספת חוזה לשנתיים עם שכר של כ-200 אלף יורו לעונה. שתי הקבוצות הנוספות, על פי הדיווח, טרם פנו לאטרומיטוס בעניין השחקן. 



שיר צדק. יעבור למכבי חיפה? (בן בודה, וסרמיליה)
שיר צדק. יעבור למכבי חיפה? (בן בודה, וסרמיליה) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי