אלי טביב לאנשי בית"ר ירושלים: נמאס לי, אעזוב את המועדון

טביב
טביב | צילום: ערן לוף

הבעלים יכנס היום מסיבת עיתונאים (14:00), גורמים סיפרו כי אמר בין השאר לאלי אוחנה: "כל מה שאני עושה לקבוצה לא טוב והאוהדים מתלוננים ומקללים בלי סוף". עד כה לא הוגשו הצעות לרכישת הקבוצה מידיו

(גודל טקסט)
אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, צפוי לכנס היום (14:00) מסיבת עיתונאים, במהלכה על פי ההערכות קיימת אופציה שיודיע על עזיבה או מכירת המועדון. צריך לזכור שבשלב הזה כל הפעולות במועדון מוקפאות, אין מגעים עם מאמן חדש וגם לא יושבים עם שחקנים שסיימו חוזה או עם כאלה שיש לבית"ר אופציה חד צדדית על הארכת חוזיהם לעונות נוספות.


אנשים שדיברו אמש עם טביב שמעו ממנו כי הוא מתוסכל מאוד מיחס האוהדים ושנמאס לו לקבל יחס כה מחפיר, כפי שהוא לטענתו מקבל. כמובן שבמצב העניינים הנוכחי, טביב שהשקיע העונה מכיסו סכום הנאמד בכשלושה מיליון יורו, יעצור את ההשקעה הכספית. למעשה, גם אם טביב יודיע שהוא זז אחורה ורוצה למכור את המועדון, הדברים יצטרכו לעלות על מסמך כתוב, אחרת אין לדברים כל תוקף.


בימים האחרונים שוחח טביב עם גורמים במועדון ושיתף אותם בתחושותיו הקשות ובין השאר נטען כי אמר לאלי אוחנה: "נמאס לי, אני עוזב את המועדון. לא מגיע לי היחס הזה אחרי כל מה שאני עושה בשביל בית"ר. אם כל מה שאני לא עושה, לא טוב, אז אני הולך. עשינו עונה מצוינת והיינו קרובים לאליפות ולגביע ועדין האוהדים מתלוננים ומקללים אותי בלי סוף"




האוהדים מרגישים שעושים להם בכוונה, טביב שוקל לעזוב (דני מרון)


יש לציין שעד כה לא פנה אף גורם למועדון והביע את נכונותו לרכוש את בית"ר, אך גורמים בסביבת המועדון טוענים שאם טביב אכן יציג מסמכים והתחייבויות בכתב בנוגע למכירת המועדון, עשוי ראש העיר ניר ברקת להיכנס לעניינים ולסייע במציאת רוכש חדש. "טביב חייב להבין שהאוהדים כועסים בין השאר כי הם מרגישים שמישהו עושה להם בכוונה", סיפר גורם במועדון הצהוב-שחור. 



"החתמה של מאמן בעל שיעור קומה, או למשל חידוש חוזה לשחקן כזה או אחר בסגל הקיים, יכולים להנמיך את הלהבות של האוהדים כלפי טביב. במקום זה הוא עוצר את כל התהליכים ומתעסק בהרבה דברים אחרים מסביב. מצד שני חייבים להיות הוגנים ולהגיד שהעונה טביב הכניס את היד עמוק לכיס והביא בעצמו סכומים של 11-12 מיליון שקלים מהבית. זה בהחלט ראוי להערכה ובעניין הזה, אין ספק שנעשה לטביב עוול", הוסיף הגורם.


למרות ההכרזה הדרמטית לכאורה, במועדון לא ממש התרגשו מהצעד של הבעלים. "אף אחד לא באמת יודע מה טביב יגיד במסיבת העיתונאים", אמר גורם במועדון לספורט1. "הוא נסער מאוד וכועס על כך שלא מעריכים את כל מה שהוא עשה העונה בשביל המועדון. אבל אם הוא לא מניח את הקבוצה למכירה על המדף ונוקב גם בסכום אותו הוא מבקש, אין כאן בעצם שום דבר רציני. אם טביב יודיע שהוא רק לוקח כמה צעדים אחורה ולא מוכר את המועדון, אין לזה שום ערך, כי גם ככה אלי אוחנה הוא בעצם הבעלים בפועל, בשל הנבצרות שנגזרה על טביב. מבחינה אדמיניסטרטיבית, הכל רשום על אוחנה ממילא, כך שאם טביב רק יגיד שהוא לוקח צעד או שניים אחורה, זה לא ישנה כלל את המציאות הקיימת", הוסיף הגורם.


בתוך כל הכאוס הזה, תתייצב הערב הקבוצה לקרב על המקום השני, במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב (21:00). בית"ר תגיע ללא איתי שכטר, דיויד בוייסן, מרסל הייסטר וחן עזרא הפצועים ואנטואן קונטה המוצהב.



ובערב עוד יש לבית"ר משחק על המקום השני בליגה. טביב ואוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי