דידייה ברוסו חתם לעונה אחת במכבי פתח תקווה

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | אתר רשמי

הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות בקריית שמונה יגיע למושבה עד יוני 2019 וינסה לעזור לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. כפי שפורסם בספורט1, המאמן אופיר חיים לא המתין לקבוצה וסגר בעפולה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הקשר דידייה ברוסו (28), שסיים את חוזהו בעירוני קריית שמונה. ברוסו היה מחוזר בקבוצה כבר בעונה שעברה בתקופת קובי רפואה, וכעת לאחר שבשבוע האחרון כפי שפרסמנו יובל שבתאי קיבל הודעה שעליו למצוא קבוצה לעונה הבאה, בפ"ת כבר ביצעו את ההחתמה הראשונה שלהם ל-2018/19.

ברוסו יגיע לעונה אחת במושבה וירוויח כ-100 אלף דולר לעונה. הקשר הגיע לארץ ב-2013 מחוף השנהב כשחתם בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית ושיחק שם עד עונת 2016 אז עבר לקריית שמונה. במדי הקבוצה מהצפון יש לו 46 הופעות לאורך שתי העונות בהן כבש שער אחד. הוא לא שיחק אצל חיים סילבס מאז חודש מרץ. 

הסגל של מכבי פ"ת אמור לעבור לא מעט שינויים במיוחד בכל הקשור לשחקנים הזרים, כאשר כבר ברור שאליבלטו, רישאר סומא וגרגורי טאדה לא ימשיכו בקבוצה. כזכור, לאחר ששרון מימר סיים את תפקידו, מכבי פ"ת עדיין לא מינתה מאמן לעונה הקרובה כשבקבוצה עדיין ממתינים לגיא לוזון לפני שיפנו לאופציות אחרות. 

הבוקר (שלישי), נפגשו בקבוצה גם עם המגן השמאלי גל שיש שהגיע למתחם האימונים. מחר צפויה להתקיים פגישה נוספת, כאשר בסופה עשוי לחתום גם שחקנה של הפועל עכו, שירדה לליגה השנייה. מי שעוד הוצע הוא מגנה השמאלי של עירוני ק"ש, מילוש ראדיבוייביץ', אך בפ"ת מעדיפים מגן שמאלי ישראלי ולא יבזבזו זר בעמדה זאת.בנוסף, לספורט1 נודע שאופיר חיים, מי שהיה מועמד לאימון הקבוצה, החליט בימים האחרונים לא לחכות לאופציות נוספות וסגר לעונה נוספת בעפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי