לוי גרסיה חתם בקריית שמונה לשלוש שנים, לוקאס סיכם

לוי סמואל גארסיה
לוי סמואל גארסיה | Gettyimages

קשר נבחרת טרינידד וטובגו השלים את מעברו לקבוצה של חיים סילבס. החלוץ הברזילאי ששיחק העונה בצ'כיה יגיע לעונה. איתמר ניצן שעזב לאחר ארבע שנים: "זה היה הבית שלי". גורפינקל ומגבו מועמדים

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה כבר יצאה לחופשה לאחר סיום משחקי הפלייאוף התחתון, אבל במועדון ממשיכים לעבוד על סגל הקבוצה לעונה הבאה ואחרי שאתמול (שני) החתימה הקבוצה את השוער גד עמוס ונפרדה סופית מהשוער איתמר ניצן, היום הצטרף רשמית קשר הכנף של נבחרת טרינידד וטובגו, קשר אלקמאר לוי גרסיה.

גרסיה בן ה-20 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו עמית קופלמן. בקריית שמונה מספרים כי מדובר באחד הכישרונות הגדולים שנחתו כאן ומקווים כי יצליח להפגין את כשרונו כבר בעונה הבאה. בנוסף, בקריית שמונה מחפשים חיזוק בעמדות המגינים ובין השמות שעלו כמועמדים הם יהב גורפינקל מהפועל נצרת עילית ואורי מגבו ממכבי פתח תקווה. בנוסף בקבוצה רוצים להחזיר את בלם הפועל רעננה בן והבה לקדנציה נוספת.

בחלק ההתקפי מחכים להתפתחויות סביב העזיבה של נייג'ל האסלביינק ואם יימכר במועדון ינסו להתחזק בחלוץ ישראלי דוגמת גיא מלמד מהפועל באר שבע או בן אז'ובל מהפועל עכו. השוער איתמר ניצן שסיכם בבית"ר ירושלים סיפר: "קריית שמונה היתה הבית שלי במשך ארבע שנים ושמחתי להיות חלק ממנו. החלטתי שאני רוצה להתקדם מבחינה מקצועית ומחכה לאתגר הבא".


אחרי הודעת הסיכום בשבוע שעבר, הקשר השלים את מעברו לק"ש

שחקן נוסף שיצטרף הוא החלוץ לוקאס  שסיכם היום את תנאיו בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות זאת לאחר שהושג סיכום על השאלתו עם אופציה לרכישה עם קבוצתו הצ'כית בה שיחק העונה. לוקאס חלוץ ברזילאי בן 21 הגיע בשבוע שעבר למבחנים בקבוצה והותיר רושם חיובי על המאמן ואנשי המועדון ויהיה הזר השני שחותם במועדון בחלון ההעברות הנוכחי. הוא משחק בעיקר כשחקן כנף ורגיל לשחק בעמדות נוספות כמו חלוץ מרכזי וקשר מאחרי החלוצים.

הברזילאי, שכזכור כבר עבר בארץ בדיקות רפואיות לפני שהחל להיבחן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח מאוד לחתום במועדון כמו קריית שמונה. אני יודע שהמועדון הזה זכה בכל תואר אפשרי בליגת העל בישראל ומקווה לעזור לו לחזור למקומות הגבוהים האלה כמה שיותר מהר".


לוקאס. עוד רכש לק"ש (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי