ברק בדש הודיע שיפרוש מכדורגל בתום העונה

ברק בדש
ברק בדש | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי נתניה הודיע שיתלה את הנעליים בגיל 35, וימונה למנהל הקבוצה: "הגיע הזמן שלי לפנות את כר הדשא ולתרום מהניסיון שלי". היהלומים יערכו מחר טקס לכבודו לפני המשחק הביתי האחרון מול בני יהודה

(גודל טקסט)
אחרי שברק יצחקי הודיע אתמול על פרישה מכדורגל, גם חלוץ מכבי נתניה ברק בדש הודיע היום (שלישי) שיתלה את הנעליים בתום העונה בגיל 35. מחר (19:15, שידור ישיר בספורט1) תערוך הקבוצה את משחקה הביתי האחרון לעונה כשתארח את בני יהודה, ותיפרד מהחלוץ הוותיק שיהפוך למנהל הקבוצה בתום העונה.


"לאחר כמעל 20 שנה בכדורגל, הגיע גם הזמן שלי לפנות את כר הדשא ולתרום מהידע והנסיון הרב שעברתי", אמר בדש. "הן בקבוצות בהן שיחקתי בארץ, והן בחו"ל, למען המשך הצלחתה של מכבי נתניה. זהו המועדון בו התחלתי את קריירת המשחק שלי כילד, ואין מאושר ממני לסיים פה את הקריירה כשחקן, לאחר עליית ליגה והתבססות בפלייאוף העליון, ולתרום למועדון מהצד השני של הקווים כמנהל קבוצה. אמשיך לתת את כל כולי למען הצלחת מכבי נתניה. רוצה להודות לצוות במכבי נתניה, על שנה וחצי נהדרות, לאשתי היקרה שרון, על התמיכה ועל שלושה ילדים מקסימים, ומעל כולם להוריי אשר מלווים אותי לכל אימון וכל משחק, מגיל 10 ועד היום".


בדש, 35, גדל במכבי נתניה, אך רק בעונה שעברה הגיע לראשונה לקבוצת הבוגרים. הוא שיחק במכבי חדרה, רמת עמידר, הפועל ת"א, בני יהודה, הכח ר"ג, מ.ס אשדוד, הפועל ב"ש, מכבי ת"א ורעננה וכן בבוורן הבלגית. החלוץ זכה בקריירה בשלוש אליפויות (שתיים עם מכבי ת"א ואחת עם ק"ש), שלושה גביעי טוטו וגביע המדינה בעונת הטרבל של הצהובים. עם נתניה עלה אשתקד לליגת העל תוך שהוא מבקיע ארבעה שערים. העונה רשם 103 דקות ליגה בלבד ולא כבש. 



מאמן נתניה סלובודאן דראפיץ' אמר על בדש: "ברק תרם רבות למועדון בשנה וחצי האחרונות, הן מקצועית והן אישיותית, שמח ומצפה לעבוד יחד איתו כחלק מהצוות בעונה הבאה".




הויבך, תירם וגלזר מוצהבים
לא פחות משלושה שחקנים ייעדרו מחר מהסגל של דראפיץ' וברדה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים: טים הויבך, דודי תירם ודן גלזר. ויקי כחלון שנעדר מהמשחקים האחרונים בגין פציעה, יחזור לעמדת המגן הימני, כשחגי גולדנברג יוסט לעמדת הבלם לצידו של דין מימוני ועיסאם עייאשה יפתח בצד שמאל של ההגנה. בקישור,


ניקו אולסק, צפוי לחזור להרכב לראשונה מאז התבוסה להפועל ב"ש ובחוד, ישנה התלבטות בין יונס מלדה לבדש כשרמזי ספורי נטש את האימון לקראת סופו עקב כאבים. בשורה נוספת תהיה הכללתו של השוער השני גולן אלקסלסי בהרכב במקומו של דני עמוס שינוח. ארבעה שחקנים נוספים מקבוצת הנוער הוזמנו לסגל הקבוצה מחר: ירין שרעבי, אלעד שחף, אסף בן שבת ואיאד חאג'. 


הרכב משוער: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, חגי גולדנברג, דין מיימוני, וויסאם עייאשה, ניקו אולסק, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, ערן לוי, דיא סבע, יונס מלדה (ברק בדש), רמזי ספורי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי