טביב לא מעורב? קוויאר וניצן חתמו בבית"ר ירושלים

קוויאר
קוויאר | דני מרון

שני שחקני רכש חדשים בבירה. בלם ק"ש חתם לעונה, השוער פרסם באינסטגרם על הצטרפותו עוד לפני ההודעה הרשמית. גורם: "זה רק מראה שמסיבת העיתונאים הייתה הצגה גדולה"

(גודל טקסט)
דווקא ביום בו הבעלים אלי טביב הודיע שיזוז הצדה מניהול בית"ר ירושלים ורמז כי תקציב הקבוצה יקוצץ, שני שחקני רכש סגרו סופית את הצטרפותם לקבוצה. מדובר בשוער איתמר ניצן ובבלם קרלוס קוויאר, שניים שסיימו חוזים בעירוני קריית שמונה ופרסמו ביממה האחרונה הודעות פרידה מהמועדון. הבלם הספרדי חתם לעונה אחת, בעוד השוער פרסם בפוסט באינסטגרם על הצטרפותו עוד לפני ההודעה הרשמית של המועגדון והוא לעונה אחת.


למעשה, ניצן סיכם את תנאיו והחתימה הרשמית היא עניין פורמלי. השוער יחליף את בוריס קליימן שאחרי ארבע שנים חוזהו לא יוארך. קוויאר העדיף את בית"ר על פני מכבי נתניה שהתעניינה בשירותיו ויעבור לקבוצה שלישית בישראל. קוויאר כמעט הצטרף לבית"ר כבר בינואר. הספרדי היה קרוב, אך איזי שרצקי סירב לשחררו. בבית"ר הכחישו אז את המגעים כדי לא לפגוע בטל כחילה ומיקי סירושטיין.


גורם המקורב לקבוצה אמר בהקשר של החתמת השניים: "ההחתמות מראות שמסיבת העיתונאים של טביב הייתה הצגה גדולה. הוא היה מעורב במו"מ וידע בדיוק שהשחקנים האלה יהיו בבית"ר ירושלים. ככה לא מתנהג מישהו שעוזב. אם היה עוזב, הוא לא היה מתעסק בהחתמות שחקנים".



"מי שעוזב לא מתעסק בהחתמת שחקנים" (דני מרון)


ניצן בן ה-30 שיחק העונה 21 משחקים בליגת העל. השוער עבר במכבי הרצליה, הפועל תל אביב, רמת השרון ומכבי פתח תקווה בנוסף לארבע שנים בשתי קדנציות שונות בקרייה. קוויאר, שיחגוג בקיץ 37, שיחק 31 משחקים וכבש שער אחד. אשתקד, כאמור, שיחק במכבי פ"ת.


 

מאושר וגאה להיות חלק ממשפחת בית"ר ירושלים תודה ענקית לגלעד קצב על הכל. @giladkatsav #יאללהביתר

A post shared by Itamar Nitzan (@itamar_nitzan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי