מכבי ת"א מאיצה את המו"מ לגבי צירוף קנדיל וקינדה

גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין
גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין | דני מרון

הצהובים אינם מתכוונים לשלם לבני יהודה ולאשדוד סכום של כשני מיליון יורו על כל אחד מהם, אלא לשלם הרבה פחות ולהציע לשתי הקבוצות שחקנים בהשאלה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת במו"מ מול אשדוד ובני יהודה לגבי החתמתם של גדי קינדה מאשדוד ומאור קנדיל מבני יהודה כפי שפורסם כאן לראשונה. הצהובים ניצלו את שהותם של מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס בארץ כדי להכין תוכנית מקצועית לעונה הבאה ולקראת החתמתו המיועדת של ולדימיר איביץ' כמאמן, ושני השחקנים נמצאים עמוק בתכניות.

במועדון מודעים להתעניינות של הפועל באר שבע ומכבי חיפה בקינדה וקנדיל (בהתאמה) אבל כבר התקיימו שיחות עם ג'קי בן זקן, הספונסר של אשדוד, לגבי קינדה ועם ברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה לגבי קנדיל. העסקה לא פשוטה משום ששתי הקבוצות הציבו רף של שני מיליון יורו על כל שחקן.

אלא שבמכבי תל אביב הנוכחית, אחרי שגולדהאר כבר הצהיר על קיצוץ התקציב, לא מתכוונים לשפוך כסף גדול בקיץ ולכן מתכוונים להפחית במחיר תמורת שחקנים שיועברו לשתי הקבוצה. לגבי קינדה הצהובים יובילו מהלך לרכישת חצי מכרטיס השחקן ויציעו לאשדוד לבחור מבין דור ג'אן, שחר פיבן, אליאל פרץ ואיגור פיליפנקה. בשתי הקבוצות מבקשים לסיים את המהלך עד פתיחת האימונים והיציאה למחנה האימונים באירופה.


קנדיל. ילבש צהוב בעוד כהן וחוזז יחזרו לבני יהודה (עדי אבישי)

מול אברמוב מתנהל מו"מ לגבי קנדיל כשגם כאן הכוונה להוריד את המחיר באמצעות מעבר של שחקנים לבני יהודה. פרט לשלושת השחקנים שכבר הושאלו העונה לכתומים – מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז ויונתן כהן – מופיעים ברשימה רוסלן ברסקי ושגיב יחזקאל.

מכבי תל אביב תממש בקרוב את האופציה שלה על ברסקי ופיליפנקה ובמקביל תגביר את מאמציה לצרף את איתי שכטר מבית"ר ירושלים. לאחר המשחק ביום שני נגד בני יהודה יקבלו מספר שחקנים הודעה על סיום דרכם במועדון בתום החוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי