פרסום ראשון: אלי אוחנה ייפגש עם אלישע לוי ויציע לו לאמן את בית"ר

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

אחרי שבני בן זקן הודיע שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה, לספורט1 נודע שנציע הבעלים ייפגש עם מאמן הנבחרת לשעבר ויציע לו את התפקיד. כידוע, אוחנה רוצה מאמן בכיר שיקבל את מרבית ההחלטות המקצועיות

(גודל טקסט)

אלי אוחנה, נציג הבעלים בבית"ר ירושלים, ייפגש בימים הקרובים עם אלישע לוי, ויציע לו לאמן את הקבוצה, כך נודע היום לספורט1. למרות הקיפאון המסוים בהכנות הקבוצה, בשל חוסר הוודאות לגובה התקציב אותו יעמיד הבעלים העוזב אלי טביב, נחושים בבית"ר להחתים כבר עתה מאמן בעל שיעור קומה ולוי הוא המועמד המוביל לתפקיד.

כבר לפני מספר ימים פורסם שאוחנה יעמוד על כך שלקראת העונה הבאה, ימונה למועדון מאמן בכיר שיקבל את מרבית ההחלטות המקצועיות ויהיה האחראי על כל התחום המקצועי ושמותיהם של אלישע לוי וגיא לוזון הוזכרו כמועמדים.

המאמן היוצא בני בן זקן הוציא היום הודעה לתקשורת ובה סיפר שהודיע לבעלים אלי טביב שיעזוב את המועדון בסיום העונה. בהודעה שמסר אמר בן זקן: "בשיחה עם אלי טביב שנערכה מיד לאחר המשחק אמש בנתניה, עדכנתי אותו כי בכוונתי לא להמשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה, ללא קשר להחלטת המערכת.

"הודיתי על ההזדמנות והזכות להיות מאמן בית"ר ירושלים, תודה לאנשי המועדון לשחקנים לצוות ולאוהדי הקבוצה על עונה מלאה בנצחונות וברגעים מיוחדים, לאורך כל הדרך הרגשתי אחריות גדולה לאמן במועדון מפואר וחשוב לכדורגל הישראלי, זו הייתה חוויה מיוחדת ועל כך תמיד אומר תודה ואאחל הצלחה למועדון בהמשך".


בדרך לבירה? אלישע לוי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי