כמו בחודש שעבר: שחקני מכבי תל אביב לא קיבלו משכורות

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | אתר רשמי

בפעם השנייה ברציפות עוכב הכסף הנכנס, והשחקנים לא יודעים מה הסיבה. בסקוטלנד נטען כי אופיר מרציאנו נמצא על הכוונת של הצהובים, הרוש הוא עדיין האופציה המועדפת. המו"מ עם קנדיל ושכטר הואץ.

(גודל טקסט)

העיתון "סקוטיש סאן", המתפרסם בסקוטלנד כמובן, פרסם הבוקר (חמישי) שאופיר מרציאנו, שוער היברניאן שאחרי שנת השאלה מוצלחת הצטרף בקיץ שעבר בחוזה ארוך טווח, מועמד למכבי תל אביב.

לפי הידיעה, מכבי תל אביב זקוקה לשוער חדש מכיוון שהסרבי פרדראג ראיקוביץ' צפוי להימכר ועל כן מוכנים הצהובים לדון עם היברניאן על רכישתו. חוזהו של מרציאנו בהיברניאן מסתיים ב-2021. העיתון הזכיר שמרציאנו היה צריך להילחם על מקומו כשוער ראשון בקבוצה הסקוטית מאז הגיע אליה כמושאל ב-2016. 

כיום הישראלי הוא השוער הראשון של ניל לנון, שיחק עד כה 34 משחקים העונה. זהו המאזן הכי טוב של מרציאנו בכל הקריירה, למעט עונה אחת באשדוד בה שיחק 35 משחקים. לפי הידיעה גם מכבי חיפה מעוניינת בו. "מכבי תל אביב הפכה את מרציאנו ליעד מספר 1 שלה לקיץ הקרוב ומוכנה להשקיע ברכישתו כדי להחזירו הביתה", נכתב בנוסף ב"סאן" הסקוטי.

כפי שפרסמנו לראשונה, מכבי תל אביב מעוניינת גם בשוער אריאל הרוש, שהודיע שלשום לאנורתוזיס הקפריסאית על כך שבחר לעזוב. הרוש נחשב לאופציה המועדפת על מכבי תל אביב בשלב זה, אבל כל האופציות נבדקות כדי להיערך בהתאם לעונה הבאה. להרוש ישנה הצעה ארוכת טווח ממכבי תל אביב, כשגם רוני לוי, שמיועד להיות המאמן הלאומי הבא, העביר המלצה חיובית לצהובים. 


נחשף היעד מספר 1 של מכבי תל אביב לקיץ הקרוב? (Gettyimages)

במקביל, מכבי תל אביב מאיצה את המו"מ לרכישת מאור קנדיל מבני יהודה כהכנה לאפשרות שאלי דסה יימכר הקיץ או לא יחדש את חוזהו בתום העונה הבאה. קנדיל ששכרו בבני יהודה לחודש עומד על כ–25 אלף שקלים, ירוויח במכבי תל אביב – אם המו"מ יסתיים בחיוב –  מעל 250 אלף דולר ללא מענקים. בבני יהודה הנמצאת במערכת יחסים טובה מאוד עם מכבי תל אביב מבקשים תמורת קנדיל גם את המשך השאלתם לפחות לשנתיים של שלושה שחקנים מתוך הרשימה הבאה: מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז, יונתן כהן, רוסלן ברסקי, איגור פיליפנקה ושגיב יחזקאל.

השיחות עם נציגיו של החלוץ איתי שכטר ממשיכות ובמכבי תל אביב מאמינים כי הוא יחתום בקריית שלום ולא בהפועל באר שבע, המפעילה עליו לחצים גדולים. לשכטר הוצע חוזה של כ-350 אלף דולר לעונה בחוזה ארוך טווח.

בפעם השנייה בתוך חודש, שחקני מכבי תל אביב לא קיבלו במועד את משכורתם. גם לפני חודש קיבלו רק חלק קטן מהשחקנים את שכרם בזמן, ורוב המשכורות נכנסו באיחור של שבועיים שלוש. שחקני מכבי לא יודעים להסביר את הסיבה, והמועדון אינו נותן הסברים למהלך. לפני כחודש דובר על בעיות טכניות, נראה שגם הפעם זאת הסיבה.

עוד בקבוצה, שחקני מכבי תל אביב יגיעו הערב אל הקשר דור פרץ לחגיגת יום ההולדת ה–23 של הקשר המצטיין. במכבי תל אביב אמורים במהלך הימים הקרובים להודיע למספר שחקנים על עתידם, בהם גם רוב אנשי הצוות המקצועי של המאמן ג'ורדי קרויף כדי שהמאמן החדש שאמור להיות מוכרז בקרוב יזכה להגיע לקריית שלום ולצרף לצוות אנשי מקצוע אותם הוא בחר.

בתוך כך, אוהד מכבי תל אביב, שחשוד בהשלכת אבן לעבר רכב לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, שוחרר לביתו. החשוד, שחקן כדורגל מקבוצת הפועל מחנה יהודה, בן 20 מרעננה, הורחק ממגרשי הספורט למשך תשעה חודשים. הדבר, כך על פי הודעת המשטרה, לא ימנע ממנו להגיע למגרשי הספורט כשחקן יחד עם קבוצתו.  


אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי