צ'יבוטה: רוצה לשחק במכבי ת"א, זה יהיה כמו לחזור הביתה

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

בני יהודה התפוצצה על מכבי נתניה ב-0:5, ביציע ישב מנכ"ל הצהובים בן מנספורד: "ספק אם נקבל את המושאלים שלהם לעונה נוספת". שמו של גלזר עלה כמחליף לזובאס. צפו בשער האדיר של ירדן שועה ובתקציר הניצחון המוחץ

(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה הוכיחו אמש (רביעי) כי הם נחושים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, לאחר שהקבוצה הציגה את אחד המשחקים הכי טובים שלה העונה ופירקה 0:5 את מכבי נתניה. בקבוצה היה מי שהתלוצץ אתמול ואמר שהשחקנים כבשו חמישייה והקדישו שער אחד לכל עונה בחוזהו החדש של המאמן יוסי אבוקסיס, שחתם כזכור לחמש שנים נוספות במועדון.

מאחורי הקלעים כבר החלו בקבוצה בהכנות לעונה הבאה ואבוקסיס יחד עם הבעלים ברק אברמוב, עוקבים אחרי שחקני רכש, ישראלים וזרים לחיזוק הקבוצה. אבוקסיס מחפש בלם וחלוץ זרים ובמועדון כבר אמרו שלא יהססו להשקיע סכומי כסף, כדי לצרף שחקנים בעלי שיעור קומה. שמו של השוער עומרי גלזר, במקרה שאמיליוס זובאס הליטאי יימכר בקיץ הקרוב.

מי שנכח אמש במשחק בנתניה הוא מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד, שהגיע לצפות ביריבת הצהובים במחזור הקרוב שינעל את העונה ועל הדרך נהנה מאוד משחקניה המושאלים של מכבי וכן עקב פעם נוספת אחרי מאור קנדיל והשוער זובאס, שעשויים לעבור לצהובים. "אחרי התצוגה אתמול, ספק אם נקבל את המושאלים של מכבי לעונה נוספת, מנספורד בטוח אהב את מה שהוא ראה על המגרש", אמר גורם אצל הזהובים.

החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שנפגע במהלך המשחק וסבל מחתך עמוק באיזור הקרסול, טופל במהלך הלילה בבית החולים על ידי רופא הקבוצה אבי ביין ויאלץ להחמיץ את משחק סיום העונה נגד מכבי תל אביב, במחזור הקרוב. כפי שפורסם בספורט1, ואלסקיס לא ימשיך עונה נוספת ולמעשה סיים את חלקו במועדון.


ואלסקיס מטופל על ידי ביין. לא ילבש יותר את המדים הזהובים (אתר רשמי)

"באנו מוכנים מאוד למשחק הזה וניצלנו גם את המצבים שהגענו אליהם", אמר החלוץ מאוויס צ'יבוטה, שהתייחס לתצוגה הנפלאה של קבוצתו אמש בנתניה ואמר על יכולתו העונה: "אין ספק שהעונה אני מרגיש הרבה יותר טוב ורואים את זה על המגרש, אני מקבל הרבה קרדיט ושמח להחזיר לקבוצה".

צ'יבוטה התייחס לנוכחותו ביציע של מנספורד: "אין לי מושג ולא ראיתי אותו בכלל באצטדיון. אני יכול להבטיח לך דבר אחד, שבשנה הבאה אני אמשיך לשחק כדורגל. אם זה במכבי או לא במכבי, רק הם יודעים".

החלוץ הקונגולזי שהשנה קיבל אזרחות ישראלית נשאל מה הרצון שלו והשיב: "גם אם אני ארצה או לא, אני שחקן של מכבי. אם מכבי רוצים אותי אני אחזור, אני רוצה לשחק במכבי, כי זה המועדון שגדלתי בו, זה יהיה כמו לחזור הביתה, אבל הדברים לא תלויים בי. ג'ורדי קרויף זה איש גדול ששינה פה הרבה דברים. הוא לקח משהו שהיה 10 ועשה אותו 100. שאפו עליו ושיהיה לו בהצלחה בהמשך, איפה שיילך. אני מאחל לו בהצלחה, הוא איש טוב ומפה ממשיכים הלאה".


צ'יבוטה. עדיין מחכה לשמוע ממכבי תל אביב (דני מרון)

צ'יבוטה גם פירגן לחברו ירדן שועה הצעיר, שכבש שער מרהיב עם העקב, מיד אחרי שנכנס כמחליף: "האמת שהוא נתן כזה במשחק אימון נגד הפועל רמת גן ואני מאחל לו את הכי טוב שיש".


שער נדיר לשועה, מסתבר שלא בפעם הראשונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי