גורם בהפועל חיפה: כץ מבין שרק שדרוג ישאיר את קפילוטו ומלול

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

במועדון עודכנו על ההצעה של הקבוצה ההולנדית ונלו לבלם ומחכים לתגובה מהבעלים. דילמוני מועמד להגיע על חשבונו של שיימן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תסיים את העונה ביום שני במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים ובמועדון מקווים כי עד אז תוכל הקבוצה להוציא הודעה רשמית על הישארותם של חלק מהשחקנים שנמצאים בעונה האחרונה בחוזה. המאמן ניר קלינגר הצהיר השבוע כי תוך שלושה שבועות יסכמו רוב שחקני הסגל לעונה הבאה, דבר שיגרום לבעלים יואב כץ לזרז ולהגדיל את ההצעות לעונה הבאה.

בין השאר הבעלים מתכוון לשוחח שוב עם נציגיהם של דור מלול וניסו קפילוטו ולהציע להם חוזים חדשים. "כץ מבין שרק שדרוג משמעותי ישאיר את קפילוטו ומלול", אמר גורם במועדון. קפילוטו שזוכה להתעניינות של קבוצת ונלו ההולנדית אף קיבל הצעה רשמית לחזור לקדנציה נוספת לחו"ל, אך ימתין עם תשובתו ויאפשר להפועל חיפה להגיש הצעה משודרגת לעונה הבאה.

כפי שפרסמנו, החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ לא ימשיך עונה נוספת והצוות המקצועי כבר מחפש זר אחר שיחזק את חוליית ההתקפה. בנוסף בקבוצה מחפשים גם חלוץ ישראלי והשמות שעלו הם שמעון אבוחצירה ושובל גוזלן. עמדה נוספת שמטרידה את ראשי חיפה היא עמדת המגן השמאלי, שם צריכים להביא חיזוק במקומו של שמואל שיימן שצפוי לעזוב להפועל באר שבע. מגן בית"ר ירושלים, חן דילמוני, מועמד להגיע.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי