צפו: כ-100 אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו מול ביתו של אלי טביב

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

הקהל הצהוב שחור הניף שלטים וקרא נגד הבעלים, אך הסדר בכפר שמריהו נשמר הודות להיערכות מיוחדת של משטרת ישראל, שכעבור שעה ביקשה מהמפגינים להתפזר. אי ודאות לגבי עתידו הכלכלי של המועדון

(גודל טקסט)

עוד יום של חוסר ודאות עבר על בית"ר ירושלים. נכון לעכשיו אין כל חדש בנוגע להישארותו או עזיבתו של הבעלים אלי טביב ובמקביל לא ברור מה יהיה עתידו הכלכלי של המועדון.

על הרקע הזה התקיימה הערב (חמישי) הפגנה של כ-100 מאוהדי הקבוצה מול ביתו של הבעלים אלי טביב בכפר שמריהו. משטרת ישראל נערכה מבעוד מועד להפגנה, שהתקיימה ללא הפרות סדר מיוחדות. המפגינים, שדרשו שטביב יעזוב את הקבוצה וימכור את המועדון, הניפו שלטים וקראו קריאות נגד הבעלים.

מדוברות כפר שמריהו נמסר הערב: "לתושבים שלום. עודכנו מהמשטרה כי הלילה, החל מ-20:00, צפויה הפגנה של אוהדי ביתר ירושלים בצומת הרחובות קרן היסוד והחורש. המשטרה נערכת לשמירה על הסדר. היציאה מרחוב דרך השדות תישאר פתוחה עד 21:00.

במשטרה העבירו מסר חד משמעי למארגני ההפגנה והבהירו שתהיה אפס סובלנות כלפי מעשי אלימות וחריגה מנהלי הפנה רגילים. כעבור שעה פנה מפקד משטרת גלילות אל המפגינים וביקש לסיים את ההפגנה: "ערב טוב למפגינים. ההפגנה הזאת היא לא באישור. נתנו לכם שעה להפגין ועכשיו אנחנו מבקשים שתסיימו ורוצים לפתוח את הכביש. אם תוך חמש דקות ההפגנה לא תפוזר, ניאלץ להשתמש בכוח".

המפגינים נענו לקריאה והתפזרו תוך מס' דקות.


אפס סובלנות בנוגע לאלימות. משטרת ישראל הגיע בכוחות גדולים לכפר שמריהו (אודי ציטיאט)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי