ג'ורדי קרויף: כל הצוות שאיתי יעזוב, כל אחד מהסיבות שלו

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א אמר במסע"ת האחרונה שלו: "גם דברים טובים מגיעים לסוף. יודע מה עשיתי טוב ומה פחות ואת זה אני לוקח להמשך הקריירה". גולסה: "אם היה אפשרי הוא היה נשאר כאן עד גיל 70"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עורכת בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה האחרון לעונה מול בני יהודה, משחק שיהיה ביום שני. הצהובים שרוצים לסיים את העונה במקום השני יצטרכו לנצח את הזהובים של יוסי אבוקסיס, שמצידם מגיעים בכושר טוב אחרי 0:5 גדול על מכבי נתניה במחזור הקודם.

מאמן הקבוצה, ג'ורדי קרויף, הגיע בפעם האחרונה לאיזור התקשורת בקרית שלום ואמר: אני לא יכול לציין רגע אחד. למאמן יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים, אבל יש לי רגשות טובים, רגשות של גאווה ואני יכול להסתכל אחורה בגאווה. אני רוצה להיזכר שמישהו שעשה משהו טוב למכבי תל אביב, גם דברים טובים מגיעים לסוף. אני בן אדם עם ביקרות ואני יודע מה עשיתי טוב ומה עשיתי פחות טוב ואת זה אני לוקח איתי להמשך הקריירה".

"יש לנו עוד משחק אחד ואנחנו צריכים לעלות ולתת את הכל כדי לנצח. אחרי זה השחקנים יוכלו לצאת לחופשה שהם צריכים כל כך".

לגבי הצוות הספרדי שאיתו אמר קרויף: "עבור כולם מדובר במשחק אחרון ואנחנו עוזבים וזו הזדמנות טובה להודות לכולם, לקרלוס גארסיה גם על היותו שחקן טוב בקבוצה וגם על תפקידו בצוות המקצועי, אבל עבור כולנו זה הזמן להמשיך הלאה".

על המגרש הביתי אמר קרויף: "נתניה מעולם לא היה בית בשבילי. הוא אצטדיון נחמד אבל אין בו הרגשה של בית. אני בטוח שאם היינו משחקים בבלומפילד, ואפשר להשוות את נתוני ההצלחה שלנו שם לנתניה כדי להבין שהדברים היו יכולים להיראות אחרת".

לגבי המושאלים של מכבי תל אביב אמר קרויף: "יש כמה מושאלים שבהחלט יש להם מקום בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, אבל זה כבר לא התפקיד שלי לקבוע".

קשר הקבוצה, אייל גולסה: "אנחנו רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק ונבוא לעשות את העבודה גם במשחק האחרון. לגבי העזיבה של ג'ורדי, אני חושב שאחרי שהוא יעזוב אנחנו באמת נרגיש עד כמה התרומה שלו היתה גדולה. אם היינו יכולים להשאיר אותו כאן, הוא היה נשאר עד גיל 70".


מכבי תל אביב מודה לשחקן העבר ולעוזר המאמן שיעזוב בתום העונה (מכבי תל אביב)

עוזרי המאמן, דני פויאטוס, קרלוס גרסיה ודומינגו מרין יעזבו בתום העונה את המועדון. ג'ורדי: "המקצוענות, התרומה והתמיכה שלהם היו יוצאי דופן ומאוד מוערכים". המנכ"ל בן מנספורד: "הייתה לנו הזכות לעבוד איתם לאורך העונה הארוכה"

מקלארן יאמן את ק.פ.ר
אקס מכבי תל אביב סטיב מקלארן, ששימש חלק מהצוות המקצועי בקריית שלום בתחילת העונה, חתם כמאמן קווינס פארק ריינג'רס לשתי העונות הקרובות. זוהי קדנציה שנייה של מקלארן במועדון ששיחק העונה בליגה השנייה באנגליה, לאחר שב-2013 אימן את הקבוצה כחצי שנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי