אייל סגל בפוסט: דרך המועדון חשובה מכל בקשה של אוהד

אייל סגל
אייל סגל | אודי ציטיאט

הבעלים של מכבי נתניה פנה לאוהדים בפייסבוק והתייחס לערן לוי: "המועדון שילם שכר כשהשחקן היה פצוע, אנחנו מצפים להתנהלות דומה מצד השחקנים". אלחסן קייטה שפתח את העונה בסערה שוחרר

(גודל טקסט)

 לאחר ההפסד הכואב ביום רביעי לבני יהודה 0:5 מכבי נתניה תצא ביום שני לאיצטדיון טרנר במטרה לסיים בצורה טובה את אחת העונות הטובות שלה בעשור האחרון.

בינתיים, שני הנבחנים גריפין דורסי ונותה אנגקובו, שוחררו וכמוהם גם החלוץ אלחסן קייטה, שפתח את העונה בסערה אך מאז חל פיחות במעמדו ובשבועות האחרונים לא שיחק. ערן לוי לא יהיה בסגל בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר בנתניה ינסו למצוא פתרון על-מנת שלא היה מדובר במשחקו האחרון, בשל דרישתו לחוזה מעבר לעונה הבאה.

הבוקר (שישי), התייחס הבעלים אייל סגל להכנות לעונה הבאה ולקפטן בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: "תתפלאו, אני מבין לחלוטין את כל האוהדים שרצים אחרי הקבוצה ב30 שנים ויותר האחרונות ולא ראו הרבה יותר מירידות ועליות ובעלים שבאים והולכים וכותרות לא מחמיאות וכן…גם שני פרוקים ועוד כמה "כמעט" פרוקים.
ולכן דרכם ממהרת ורוצים לקצר זמנים ומודאגים מעזיבה של שחקנים ושהכותרות לא מתמלאות בשמות של מועמדים".

אייל סגל.
אייל סגל. "מבין את אלו שהתחברו לשחקן" (דני מרון)

"ואני מבין עוד יותר את אלו שהתחברו לשחקן שהוא נוף שונה בכדורגל הישראלי 2018 בכלל ובמכבי נתניה ב30 שנה האחרונות בפרט. שחקן שגורם לכל מי ששומע אודותיו לא להתעלם מימנו, כל אחד מסיבותיו ואנחנו רואים את זה ניפלא ממש כאן, בדף הפייסבוק.
וגם אני כאוהד מצוי באותו מקום שכולנו נמצאים כאוהדים, קונפליקט תמידי בין הוואוו אחרי עוד מסירה פנומנלית על חצי מגרש וצער על הציפור הטועה שהתעופפה לה במקרה הרחק הרחק מעל קורת השער.
בין הרצון להגיע למגרש בעיקר בשביל השער משום מקום שהקפטן שלנו ב5 עונות האחרונות מבקיע בזמן קריטי, לבין ההתנהגות הלא מובנת בדקות אחרות על המגרש, בין האינטילגנציה הרגשית חסרת התקדים בכדורגל הישראלי 2018 שגורמת לו לבקר חולה ולהגיע לארוע בק.שמונה ולעזור לנזקק, לבין יצר הרס עצמי שמחזיר אותו לעונות וקבוצות אחרות".

וכאן מספר סגל על הקונפליקט שלו לגבי מתן חוזה ארוך טווח: "וכאן מגיע זמן פיצול האישיות במחוזותי וכאן מגיע השלב שבוא אני חייב להיות המבוגר האחראי והאיש שמופקד על המערכת שכולכם מכל קצוות הדעה מצפים שיחליט נכון עבור מכבי נתניה, שהמסר שיעביר יגיע לעד אחרון ההורים של השחקנים במחלקת הנוער או בכל מקום ברחבי הארץ שחולם צהוב שחור.
וכאן,דרך המועדון חשובה מכל בקשה/ציפיה/רצון/תשוקה של אוהד או קבוצת אוהדים.
וכאן,חייבים להיות חכמים ולא צודקים.
וכאן, אנחנו מקיימים הסכמים וממלאים הבטחות.
כך מכבי נתניה נהגה(לא במשמרת שלי), כשהשחקן נפצע באימון פרטי שלא קשור לתוכנית האימונים, סיבה מספקת שכל עלויות הטיפול והשיקום והשכר באותה תקופה(עונה שלמה) יחולו על הנפצע ולמרות מועדון מכבי נתניה החליט לא להפקיר ותמך ושילם הוצאות ושכר, כולל השלמות מקופת הפירוק.
וכאן, אנחנו מצפים להתנהלות דומה גם מצד השחקנים והתנהלות שכזו היא עיסקת חבילה מלאה, בעיקר כששחקן הוא הרבה מעבר למה שקורה על כר הדשא.
ולכן, ממליץ לכל פותחי הפוסטים בנושא, לקחת אוויר ולהנות ממאכלי הגבינה בחג השבועות הבא עלינו לטובה ולשנות את נושאי השיח, כי בסוף בסוף, עולם כמנהגו נוהג והחוזה חתום ואין צורך לדון בוא עד לסיומו החוקי ויבוא לציון ולמכבי נתניה גואל.
חג שבועות שמח."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי