גורמים בבני סכנין שוחחו עם נציגיו של שרון מימר

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

הנהלת הקבוצה צפויה להתכנס בקרוב ולהחליט אם להמשיך עם טל בנין שקיבל ביקורת על חוסר שיתוף שחקנים צעירים, מאמן מכבי פ"ת בעונה החולפת המועמד המוביל להגיע במקומו אם יפוטר. מוחמד גאדיר על הכוונת

(גודל טקסט)

 הנהלת בני סכנין תתכנס בקרוב ותתחיל בדיונים לקראת העונה הבאה כאשר בראש הרשימה יעמוד עתידו של המאמן טל בנין. האחרון אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל זכה בחודשים האחרונים לביקורת חריפה.

הטענה המרכזית של ההנהלה היא שבנין לא שיתף את השחקנים הצעירים של המועדון שצפויים להוות שלד בשנים הקרובות: "נשארנו בליגה כבר בינואר והיה נכון לתת הזדמנויות לכל הסגל וזה לא קרה", אמר גורם בהנהלה שהוסיף: "גם העימותים עם שחקנים כאלה ואחרים לא הוסיפו כבוד למועדון".

בינתיים מי שנחשב למועמד מוביל לתפוס את מקומו של בנין במידה ולא ימשיך הוא המאמן שרון מימר שסיים את דרכו במכבי פתח תקווה. גורמים בסכנין כבר שוחחו עם נציגיו של מימר בנושא. גם שחקני הקבוצה ממתינים בכדי לשמוע על עתידם כאשר במידה ובנין ימשיך בקבוצה סכנין תעבור זעזוע רציני בסגל ולפחות מחצית ממנו יעזוב. במידה ויגיע מאמן אחר אז חלק גדול מהשחקנים ישמח להמשיך.

שרון מימר. מועמד מוביל להחליף את בנין בסכנין (מאור אלקסלסי)
שרון מימר. מועמד מוביל להחליף את בנין בסכנין (מאור אלקסלסי)

בנוסף, בהנהלת סכנין מעוניינים להחזיר לשורותיהם את החלוץ מוחמד גאדיר. האחרון היה מבוקש כבר במהלך העונה אבל נפצע ולא שיחק חצי עונה. כעת מקווים בסכנין כי העסקה תצא לפועל. מה שבטוח שהצוות המקצועי כולו יעבור שינויים כאשר מאמן הכושר חואן קרלוס יעזוב את הקבוצה ויגיע מאמן כושר חדש. לא מן הנמנע כי בנין או כל מאמן אחר ירצו לצרף עוזר מאמן נוסף לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי