ב"ש תגיש לתורג'מן הצעה, הפועל חיפה רוצה את אבוחצירה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | דני מרון

מלך שערי מחזיקת הגביע מכוון לאירופה, אך האלופה מעוניינת והיא צפויה לפנות בסיום העונה באופן רשמי. חלוץ הפועל רעננה מתלבט לגבי עתידו. בכרמל בטוחים: "החתמתו של תמאש היא הסנונית הראשונה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תסיים את העונה ביום שני באצטדיון בטדי מול בית"ר ירושלים וראשי מחזיקת הגביע כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. אתמול באה לסיום אחת הסאגות שהטרידו את האוהדים כאשר המועדון הודיע באופן רשמי שהבלם גבריאל תמאש חתם לשנתיים נוספות.

תמאש שוחח מספר פעמים עם הבעלים יואב כץ ובין השאר ביקש ממנו להשאיר את מרבית השחקנים וגם את המאמן ניר קלינגר כתנאי להמשך דרכו בקבוצה. בהפועל חיפה מאמינים כי החתמתו של הבלם תזרז החתמות נוספות ובימים האחרונים התקיימו שיחות בין נציגיהם של דור מלול, ניסו קפילוטו וגל אראל לבין יואב כץ, אך בשלב הזה עדיין אין הסכמה.

"אנחנו מאמינים שהחתמתו של גבריאל תמאש היא סנונית ראשונה לעוד וכבר בשבוע הקרוב נודיע על עוד שחקנים שהגיעו לסיכום על הישארותם", אמרו במועדון. בנוסף, הבעלים העביר הצעה משודרגת לאלון תורג'מן שבשלב הזה מעדיף להמתין לאופציה מאירופה. גם הפועל באר שבע מעוניינת בחלוץ והיא צפויה להגיש לו הצעה רשמית רק לאחר מחזור הסיום.

בקבוצה כאמור כבר חושבים על העונה הבאה ואחת העמדות הבוערות לחיזוק היא עמדת החלוץ. בהפועל חיפה מעוניינים לצרף את שמעון אבוחצירה שמחזיק בהצעה גם מקבוצתו הנוכחית הפועל רעננה ועדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו.


יחליף את אלון תורג'מן בהפועל חיפה? אבוחצירה (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי