הבקרה עשויה לשלם את המשכורות האחרונות של הפועל עכו

הפועל עכו
הפועל עכו | עדי אבישי

הבלגן סביב ניהול המועדון גורם לעיכוב של המשכורות האחרונות ולא מן הנמנע כי הערבויות שהועברו בתחילת העונה ישמשו לכך. עד אז, רק קבוצת הנוער תוכל להשתמש באיצטדיון. נסאר ושטראוס ייפגשו עם קבוצות מליגת העל

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הבלגן סביב ההתנהלות בהפועל עכו קיים ועתיד המועדון לוט בערפל. העימות בין העירייה לרוכש המיועד דניאל סטנצ'ו הגיע בשבוע שעבר לשיאו כאשר העירייה דרשה מראשי העמותה שמנהלים את הקבוצה לעזוב את מתחם האצטדיון ולקחת את כל הציוד ששייך לקבוצה והכוונה היא בשלב זה לאפשר רק לקבוצות מחלקת הנוער להשתמש במגרש.

בנוסף, גם הבעיות הכספיות סביב אי העברת הכספים מהעירייה גורמים לעיכוב של המשכורות האחרונות לשחקני הקבוצה ולא מן הנמנע כי הכספים שהועברו לבקרה בתחילת העונה ישמשו לכך. כאמור בתחילת העונה ביקשו בבקרה להעביר כספים של כחצי מיליון שקל כערבויות וזאת בשל ההסכם שנחתם אז בין העירייה לעמותת הפועל עכו. השחקנים מצדם בשלב זה ממתינים למשכורות האחרונות אבל לא מן הנמנע כי במידה והתשלומים לא ישולמו בקרוב, הם יפנו לגורמים הרלוונטים בנושא. שחקן בקבוצה אמר בנושא: "ההנהלה פוגעת בעצמה בסופו של דבר אנשים בלי סבלנות יתבעו את המועדון וזה יגרום לנזק לקראת העונה הבאה".

בינתיים, שחקני הקבוצה מחפשים אופציות לקראת העונה הבאה וביניהם השוער רם שטראוס והקשר סיראז נסאר. השניים זוכים למספר אופציות בליגת העל וצפויים לקבל החלטה על עתידם בשבועיים הקרובים.

סיראז נסאר. זוכה להצעות ממספר קבוצות (ערן לוף)
סיראז נסאר. זוכה להצעות ממספר קבוצות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי