ברדה: מאמין שאשאר בבאר שבע, באירופה אין תצוגות קהל כאלה

אליניב ברדה
אליניב ברדה | דני מרון

קפטן ב"ש עלה לדקות אחרונות כשחקן פעיל ב-1:6 על נתניה וזכה לכבוד גדול: "טרנר ידע תפאורות מעלפות, עשו לי כבוד אדיר". האירוע שעבר: "מבין את גודל הנס". בכר: "הוא ראוי לכזו פרישה". סבע: "מכוון לאירופה"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע דרסה הערב (שני) 1:6 את מכבי נתניה במחזור הסיום של העונה. הסיפור המרכזי של המשחק היה הפרידה מאליניב ברדה שעלה לשחק בפעם האחרונה בקריירה שלו לאחר שמוקדם יותר העונה, כזכור, הוא עבר אירוע הלב. הקפטן, שזכה לתפאורה מרהיבה מהאוהדים ולטקס מרגש שערך לכבודו המועדון, התרגש מקבלת בפנים ופרץ בבכי.


ברדה הנרגש אמר בסיום: "עשו לי, באמת, כבוד אדיר ותפאורה שבאמת לא זכורה לי. טרנר ידע תפאורות מעלפות, אבל זה היה בלתי רגיל. אני רק רוצה להגיד תודה לכולם. רציתי להיפרד מכולם ואני באמת אסיר תודה. הייתי במגרשים באירופה ולא ראיתי תצוגות כמו של אוהדי הפוע לבאר שבע".


האירוע שעבר בתחילת העונה: "היום אני כבר מבין את גודל הנס. אנחנו מתעסקים בספורט וזה מתמגד מול החיים. הבריאות היא הדבר הכי חשוב. אני רוצה לומר לשחקנים – כל עוד אתם יכול לשחק ולעסוק במקצוע שאתם אוהבים, תנצלו את זה כי יש לזה סוף. אני רוצה עוד לשחק, אבל זה לא מתאפשר לי. המקצוע הזה שוחק, אך יש בו רגעים שאין בשום מקום אחר".


יום מרגש בטוטו טרנר, אומרים תודה לנסיך שלנו, אליניב, השותף שלנו למסע המופלא שעזר לנו לשבור את תקרת הזכוכית ולימד אותנו, נחישות, דרך ארץ, צניעות וכבוד לאחר . אוהבים אותך ומחכים להמשיך את הדרך ביחד . pic.twitter.com/dVd1f9XXfy

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) 21 במאי 2018


עתידו: "אני אשב עם אלונה ברקת ונשמע מה המועדון רוצה ואני אגיד את מה שאני רוצה. אני מאמין שאשאר בהפועל באר שבע. אלונה ברקת היא הפועל באר שבע, הקהל הזה הוא הפועל באר שבע".


ברק בכר התייחס לפרישה של ברדה: "אליניב ראוי לפרוש בצורה כה מכובדת ומגיע לו כל הכבוד. הוא זכה להרבה כבוד ועשינו לו המון הפתעות לפני ואחרי המשחק. הוא התרגש ועבר כמה ימים מאוד מאוד מרגשים".

 

בפעם האחרונה כשחקן פעיל. אליניב ברדה נפרד מהקהל (מאיר אבן חיים)
 
 

על הבחירה בו כמאמן העונה של גולשי ספורט1: "יש הרבה מאמנים שעשו עונה מדהימה. יש ישראלים טובים וצריך להאמין בהם. התואר שלי הוא של כל הצוות ושל הקבוצה. תודה לכולם שבחרו בי, אבל האליפות חשובה לי יותר והקבוצה הכי חשובה. כיף גדול".

מוקדמות ליגת האלופות: "אנחנו צריכים לרענן ולשדרג ואנחנו יודעים את זה. יש כאן בסיס טוב וצריך להשאיר אותו ועליו להוסיף שדרוג. אני אצא לנופש קצר, אבל מאמן אף פעם לא נופש".


דיא סבע, שנבחר לשחקן העונה של גולשי ספורט1, אמר בסיום: "תודה לכל מי שבחר בי. כבוד גדול עבורי להיות שחקן העונה של ספורט1. זו הייתה עונה טובה מבחינה אישית ומבחינה קבוצתית. עשינו עונה נהדרת וחבל שהסיום היה חמוץ כי לא רצינו לסיים ככה. אף אחד לא ייקח מאיתנו את מה שעשינו. רצינו לסיים אחרת, אבל גם זה קורה. קצת צעירים וקצת אין על מה לשחק. חבל שנגמר ככה, אבל הכל בסדר. שיחקתי בב"ש שנה והקהל אהב אותי ואוהב אותי. תודה על מחיאות הכפיים, זה היה מרגש וכיף. זה לא אומר שום דבר על העונה הבאה. אני מכוון לאירופה ואם לא, נחליט ונראה. יש לי חוזה לשנתיים במכבי נתניה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי