עומר דמארי מתקרב להפועל תל אביב, דודי אלון יושאל

עומר דמארי מול גילי ורמוט
עומר דמארי מול גילי ורמוט | ערן לוף

במועדון האדום ציינו כי המהלך להבאתו של החלוץ מתקדם ונעשים מגעים מול הקבוצה המחזיקה בכרטיסו ר.ב. לייפציג. שוער המשנה יעבור לקבוצה אחרת כדי לצבור ניסיון. רפואה: "שחקנים יבינו שהמקום הזה הוא מותג"

(גודל טקסט)

 אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, שיותר מהספיקה לקבוצה והאוהדים (והסתיימה אתמול בהפסד 2:0 לבית"ר ת"א רמלה) מתחילים בהפועל תל אביב כבר להכין את העונה הבאה כשהרכש המרכזי של המועדון צפוי להיות עומר דמארי.

במועדון ציינו כי קיים סיכוי מצוין להשלמת המהלך בו יהיה דמארי הרכש המרכזי של המאמן קובי רפואה ומגעים נעשים מול הקבוצה המחזיקה בכרטיסו, ר.ב. לייפציג, כדי שתשחרר אותו לאדומים. הצוות המקצועי החליט לשחרר את שוער המשנה דודי אלון בהשאלה כדי שיצבור ניסיון ובמקומו יגיע שוער אחר שיהיה מחליף לאריק ינקו.

כבר הבוקר (שלישי) ייפגשו מנהלי ושחקני הקבוצה בשדה התעופה וימריאו לאילת לחופשה בת שלושה ימים מתנת "ארקיע" החברה המאמצת את האדומים. לקבוצה מוצעים בימים האחרונים שחקנים רבים והאחרון הוא הברזילאי של בית"ר ירושלים, קלאודומיר פריירה, שאינו נמצא נכון לעכשיו בסדר העדיפויות. מלבד שלושה שחקנים זרים שיגיעו לקישור ממתינים בחודרוב להתפתחויות ושחרור שחקנים ממכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

קובי רפואה בחגיגות העלייה.
קובי רפואה בחגיגות העלייה. "שחקנים יבינו שהפועל תל אביב זה מותג" (דני מרון)

המאמן קובי רפואה אמר: "הפועל תל אביב לא רוצה להפסיד בשום משחק ואני לא מתרץ את ההפסד לבית"ר ת"א/רמלה. אנחנו לוקחים הכול בחשבון והעונה הבאה תהיה אופרה שונה. כל שחקן שיגיע להפועל תל אביב יבין ויידע מה זה הפועל תל אביב, זה מותג. במועדון עושים דברים מאחורי הקלעים עובדים בשקט ובקרוב גם יראו זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי