ועדת האיתור פותחת בראיונות לעמדת המנהל הטכני – בסקייפ

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

מתוך כעשרים מועמדים נותרו שישה ממספר מדינות והם ישוחחו עם בימים הקרובים עם אלי אוחנה, דרור קשטן, איציק בן מלך, מורן מאירי ודודו אוואט. לאחר מכן יוזמנו שניים מהם להמשך שיחות בארץ

(גודל טקסט)

 ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל בה חברים אלי אוחנה, דרור קשטן, איציק בן מלך, מורן מאירי ודודו אוואט תפתח בסבב ראיונות דרך סקייפ עם שישה המועמדים האחרונים מתוך כעשרים לעמדת המנהל הטכני של נבחרת ישראל.

לאחר סבב הראיונות יוזמנו להמשך השיחות בישראל שניים או שלושה מתוך המועמדים מהם יומלץ אחד לתפקיד ולאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל. מדובר במועמדים מאוסטריה, הולנד, ספרד וסרביה שהנבחר אמור להתמנות בתוך כעשרה ימים. רק לאחר הבחירה במנהל הטכני יבחרו חברי ועדת האיתור יחד עם המנהל הטכני את המאמן הלאומי הבא כשנכון לעכשיו שני המועמדים הם רוני לוי וניר קלינגר.

את משחק הידידות בעוד שבועיים וחצי מול נבחרת ארגנטינה באצטדיון טדי ינהל אלון חזן שאמור לפרסם בקרוב את הסגל למשחק כדי שהשחקנים המתכננים לצאת לחופשה בחו"ל ידעו את התוכנית. לסגל הרחב אמור להיות מוזמן אלי דסה ומסתמן שיהיו בו גם דיא סבע וערן לוי כשהודעות מקדימות כמתחייב נשלחו לכל המועדונים באירופה בהם מופיעים שחקנים ישראלים.

אלי אוחנה. יראיין דרך הסקייפ (גטי אימג'ס)
אלי אוחנה. יראיין דרך הסקייפ (גטי אימג'ס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי