וסלינוביץ' אישר רשמית: אני מצטרף לאיביץ' במכבי ת"א

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | Gettyimages

אישור רשמי לזהות מחליפו של קרויף. עוזר המאמן המיועד נפרד מקבוצתו ווז'דובאץ הסרבית והצהיר: "קיבלתי הצעה והסכמתי. תודה לקבוצה שהסכימה לשחרר אותי". בת זוגו של ראיקוביץ' פרסמה הודעת פרידה, יימכר לפאלאס?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין לא הכריזה רשמית על מינוי ולדימיר איביץ' למאמנה, אבל יש מי שעשה את זה במקומה. קבוצת ווז'דובאץ הסרבית, בשורותיה עבד העונה מילוש וסלינוביץ', הודיעה שהוא מצטרף למכבי תל אביב. וסלינוביץ', שעבד עם איביץ' בפאוק, ישמש כעוזרו בישראל: "קיבלתי הצעה לעבוד במכבי והסכמתי. ההחלטה לא הייתה קלה. היה לי הכבוד לעבוד עם האנשים הנהדרים בבוז'דובאץ ואני מודה להנהלה ששחררה אותי".

 

וסלינוביץ', 38, פרש בגיל צעיר בגלל פציעה והחל מיד בקריירץ אימון. לאחר שהדריך מספר קבוצות קטנות בסרביה הוא חבר לאיביץ' בפאוק בעונת 2016/17 שהסתיימה עם זכייה בגביע היווני. לווז'דובאץ הגיע במהלך העונה הנוכחית והוביל אותה למקום החמישי. הוא מוגדר כאחד המאמנים הצעירים המוכשרים והמבטיחים בסרביה. כזכור, איביץ' סיכם לשנתיים אצל הצהובים והוא צפוי להרוויח כחצי מיליון יורו לעונה. לסרבי בן ה-40 היכרות עם ג'ק אנגלידיס מהתקופה המשותפת בפאוק. 


מכבי ת"א נפרדה מג'ורדי קרויף אחרי שש שנים ויחד עם ההולנדי יעזבו כל אנשי הצוות המקצועי. איביץ' ו-וסלינוביץ' צפויים להביא איתם אנשי מקצוע נוספים למלא את השורות. כאמור, הצהובים עדיין לא אישרו רשמית את זהות מחליפו של קרויף. 


עוד לפני ההודעה של וסלינוביץ', טענה התקשורת הבלגית שריקרדו סה פינטו הפורטוגלי (45), שנפרד אתמול רשמית מסטנדרד ליאז', מבוקש גם הוא על ידי מכבי תל אביב. סה פינטו הוביל את סטנדרד לעונה נפלאה עם זכייה בגביע וכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.


בנושא אחר, בת זוגו של פרדראג ראיקוביץ', אנה, פרסמה הודעת פרידה ממכבי תל אביב ברשתות החברתיות. "זה הסוף. לעולם לא אשכח את הזיכרונות מהמועדון", כתבה. ברשתות החברתיות כבר צצו ספקולציות לפיהן ההודעה קשרה במעבר אפשרי של השוער לקריסטל פאלאס. יו"ר המועדון אנגלי, סטיב פאריש, ישב אתמול באצטדיון המושבה לצידו של מנכ"ל הצהובים בן מנספורד וצפה בסרבי.


וסילונביץ'. חשף את זהות המאמן הבאה (ווז'דובאץ')

נפרדה ממכבי תל אביב. בת זוגו של ראיקוביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי