חטיב: חדרה ראויה להיות בפלייאוף העליון כבר בעונה הבאה

עלי חטיב
עלי חטיב | ערן לוף

העולה החדשה עוד מתקשה לעכל את חזרתה לליגה הבכירה, בכוונת ראשי המועדון לפתוח בהכנות לעונה הבאה במהרה. הקשר לספורט1: "חדר ההלבשה היה הסוד שלנו". וגם: האזינו לשיר העלייה הרשמי

(גודל טקסט)
אנשי הפועל חדרה התקשו לעצום עיניים לאחר העלייה ההיסטורית לליגת העל, רגע לו חיכו 39 שנים מאז היו בפעם האחרונה בליגה הבכירה. במהלך היום ממשיכים אנשי הקבוצה להתנדנד מאולפן לאולפן והמטרה הבאה היא לסיים את החגיגות ביממה הקרובה, כשכבר ממחר יתחילו שיחות והכנות ראשונות לעונה הבאה.


בין השאר ייפגשו ראשי הקבוצה עם ראשי מנהלת הליגות וישוחחו עמם לגבי אירוח המגרש בעונה הבאה. בכוונת הפועל חדרה לבקש אישור לרחג לשחק במגרש בנתניה – על אף שמכבי תל אביב, מכבי נתניה והפועל רעננה כבר מארחות באצטדיון – או ב"סמי עופר", האופציה שכבר סוכם עליה עם אנשי עיריית חדרה כפי שפורסם לראשונה בספורט1 וכמובן הריאלית יותר לנוכח שלוש הקבוצות שמארחות בנתניה, כל זאת בהתאם ללוח השידורים.


יו"ר חדרה, אורן גולן אמר הבוקר: "האוהדים שלנו ראויים לתנאים הטובים ביותר מבחינת המגרש הביתי ואנחנו מקווים שמנהלת תעזור לנו". בנוסף, בקבוצה יישבו על גיבוש התקציב הסופי ואז יתחילו בשיחות עם שחקנים שימשיכו עונה נוספת וגם עם שחקנים שיגיעו כשחקני חיזוק לעונה הבאה.


אחד השחקנים, אולי המרכזי מביניהם שצפוי להישאר הוא הקשר עלי חטיב שאמר אחרי העלייה: "זה רגע שיא בקריירה שלי. מגיע לנו לעלות כי עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה".



רגע השיא בקריירה. עלי חטיב (ערן לוף)


מה היה סוד ההצלחה שלכם?
"חדר ההלבשה שלנו. יש כאן שחקנים מגובשים עם מאמן ענק והנהלה אדירה. בכל הקריירה שלי לא היה לי כזה מאמן ענק, הנהלה תומכת ושחקנים שהיו אחד למען השני".


היו לא מעט ספקות לגביך בתחילת העונה והוכחת לכולם אחרת.
"אני שם את הכול מאחור. ראשי הקבוצה נתנו לי ביטחון בתחילת העונה, נתנו לי כל מה שאני רוצה והחזרתי להם על המגרש. אני מסתכל רק קדימה".


אם מסתכלים קדימה, איך אתה רואה את חדרה בליגת העל?
"ייעשו כאן שינויים כי מדובר בליגה אחרת, אבל כמו שאני מכיר את ההנהלה ואת המאמן, אני חושב שאנחנו יכולים להיות בפלייאוף העליון בעונה הבאה בליגת העל".


מאוחר יותר התראיין בתכנית הספורט ב-103FM גם המאמן ניסו אביטן, שתחילה נשאל מתי הוא הבין שלחדרה יש סיכוי להעפיל לליגה הבכירה: "שיחקנו כדורגל מצוין והיינו במומנטום חיובי, אבל אז נפצעו לנו שחקנים ולא התחזקנו יותר מדי בינואר, צירפנו שחקנים צעירים. חשבנו שזה יספיק כדי להישאר ואולי לגרד פלייאוף עליון. הפכנו לקבוצה טקטית, שימו לב שבסיבוב השני ניצחנו בעיקר 0:1. זה היה מתבקש, נאלצנו לשנות סגנון".



ניסו אביטן. חשב תחילה לגרד את הפלייאוף העליון (ערן לוף)


"אמרתי לשחקנים באימון 'אם אנחנו כבר פה, אז נלך עד הסוף', סיפר אביטן על שיחתו עם השחקנים אחרי העלייה לצמרת, "ידענו להציב לעצמנו מטרות ולשדרג אותן. תיקנו מטרות תוך כדי תנועה. חלק מההצלחה שלנו באה גם מזה שלא ספרו אותנו, וכשספרו אותנו זה היה מאוחר מדי בשבילן. שמעתי את זה מלא מעט מאמנים".


ההכנות לעונה הבאה:
"יש פער בין ליגת העל ללאומית, אבל לא פערים מטורפים כמו שמציגים את זה. אנחנו נצטרך להתחזק ולהיות מדויקים ברכש, אני גם מבין ששחקני ליגת העל לא עומדים בתור ורוצים להגיע לחדרה גם כי לא נוכל לפתות אותם בכסף גדול. נצטרך לחפש שחקנים צעירים ומוכשרים כמו שעשינו השנה".


היכן יארחו
: "בראש ובראשונה המנהלת צריכה להבין שכדורגל נועד בשביל הצופים ולדרדר אותנו לשחק בעכו או במקומות מרוחקים זה לא בא בחשבון. לחצי מקבוצות ליגת העל אין מגרש. אני רוצה שנשחק בנתניה, אפשר לסדר את זה. השאלה זה רצון לעזור למועדון ולתת לו סיכוי לשרוד. סמי עופר אצטדיון מדהים ויחסית לא רחוק, אבל בואו נהיה ריאליים – 5,000 צופים נבעלים באצטדיון הזה. זו לא אופציה רעה, אבל אני דוחף שנשחק בנתניה".



קבוצה רביעית מליגת העל בעונה הבאה בנתניה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי