אבוקסיס: שחקני ההרכב שלי לא פחות טובים משל אף קבוצה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "אם הייתה לנו מחלקת נוער שמייצרת, אולי לא היינו מביאים כל כך הרבה מושאלים". וגם: מדוע ויתר על הנבחרת, עוזרו אורי גוטמן, הקשר עם אברמוב והסגל בעונה הבאה

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה, התראיין הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM. "אני שמח מאוד שהגענו לפלייאוף העליון", פתח אבוקסיס את דבריו. "יש כאן צוות גדול של אנשים שעבדו בצורה נכונה. הרבה אנשים טובים אמרו בפתיחת העונה שהקבוצה שלי תילחם על ירידה לליגה הלאומית ובסוף הגענו לאן שהגענו. אנחנו ננוח טוב עכשיו ונמשיך בהכנות לעונה הבאה".

חוזה לחמש שנים: "ההצעה הזו עמדה על השולחן כבר מתחילת השנה. כיף לי מאוד בבני יהודה ואין הרבה מועדונים שכיף להיות בהם. החיבור שלי עם ברק, מכל הבחינות, הוא פשוט מדהים. אנחנו חברים שמדברים הרבה על כדורגל ודווקא בתקופות הקשות ביותר הוא היה זה שחיזק אותי".

אימון נבחרת ישראל: "כמובן שיש בחוזה שלי תחנת יציאה לנבחרת ישראל בקמפיין הבא, אם אני עדיין אהיה מועמד. למה החלטתי לחתום? אמרתי לעצמי שיש אי ודאות לגבי מועדון שהבעלים שלו משקיע הרבה ולהשאיר אותם באוויר עד חודש יולי, זה לא מכבד. מצד אחד אני צריך להתחיל לראות שחקנים ולבחון אותם, ומצד שני הראש שלי בנבחרת? זה לא מכובד. לא עשיתי את זה בכעס, אני עדיין צעיר ויש לי עוד הרבה מה ללמוד ולהשתפר. לא הגיע לבעלים ולאוהדים שאני אשאיר אותם באוויר כל כך הרבה זמן באוויר. אם אני וברק לא נסתדר, תאמינו לי שאנחנו נגיע להסדר. יש בבני יהודה מחשבה עתידית, מועדון שהולך קדימה ולא כל שנה מאמן בא ומאמן הולך. הכל תלוי בסופו של דבר בתוצאות, זה הדבר החשוב ביותר בעולם הכדורגל".

הסגל בעונה הבאה: "יש לבני יהודה הרבה שחקני הרכב חתומים לעונה הבאה שהם לא פחות טובים משחקנים של אף קבוצה אחרת בליגת העל. אם נמכור שחקנים כל הכסף יגיע חזרה לרכישת שחקנים חדשים. ברק אברמוב לא מחפש להרוויח כסף מהכדורגל. יש לנו בסך הכל זר אחד חתום שזה זובאס ואם הוא יעזוב יתפנה לנו עוד מקום לזר. יש לנו הרבה ישראלים טובים ואפשרות להביא הרבה זרים. דן מורי, לדוגמא, היה אחד המצטיינים של בני יהודה העונה. הוא אחד הבלמים הכי טובים בארץ".


"אחד הבלמים הטובים בארץ העונה". דן מורי (דני מרון)

המושאלים שסיימו את דרכם בקבוצה: "אם הייתה לנו מחלקת נוער שמייצרת כמות גדולה של שחקנים, יכול להיות שלא היינו עושים את מה שעשינו ומשאילים כל כך הרבה. ירדן שועה, שנכנס עכשיו לרוטציה, יכול להיות הקלף הגדול שלנו בעונה הבאה. מעבר לזה כרגע אין יותר מידי. עדיף להביא כמה מושאלים מאשר לא להביא אף שחקן בכלל. אין הרבה ישראלים פנויים ואם יש אז הגדולות משלמות סכומי עתק. תוך כדי העלייה לפלייאוף העליון הצלחנו לשלב שחקנים צעירים וזה משמח אותי".

עוזרו אורי גוטמן: "התברכתי שבצוות המקצועי שלי יש אנשים שמלווים אותי כל כך הרבה שנים. זה התחיל עם יעקב אסייג שהוא איש עם ניסיון שהתחיל איתי מהתחלה. גוטמן היה איתי גם בסכנין והתברכתי בצוות מצוין שמבין כדורגל. להצליח בצוות מקצועי זה יותר חשוב מאשר להצליח עם שחקנים. כל הצוות ימשיך גם בעונה הבאה למרות שעדיין לא ישבו איתם".

המטרות: "יהיה אפילו יותר קשה להגיע לפלייאוף העליון. עברנו השנה קבוצות עם תקציבי ענק כמו מכבי חיפה, מכבי פתח תקווה וקריית שמונה. התקציבים שלהן בהרבה יותר גבוהים משלנו. גם הפועל תל אביב עכשיו חזרה לליגה. אני לא מציב יעדים, אני בא ועובד. להצהיר זה לא רציני. נראה את הסגל, נצרף שחקנים טובים ונעשה את המקסימום".


אבוקסיס, גוטמן ואסייג. "התברכתי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי