מהראן ראדי: אני רוצה לשחק עוד שלוש שנים ולהיות דומיננטי

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

רמז לבאות? קשר הפועל באר שבע מרגיש בכושר טוב וממש לא מתכנן פרישה, אבל לא החליט אם יישאר בשורות אלופת המדינה: "ההחלטה עדיין לא לגמרי בשלה. דברים לא תלויים רק בי". וגם: הפסל של אלונה. ראיון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
מהראן ראדי התקשה להסתיר את התרגשותו, בשעה שעשרות אוהדים התגודדו סביבו וחסמו את דרכו במתחם החגיגות בבאר שבע ביום ראשון האחרון. קבלן האליפויות שיחגוג 37 בקיץ הקרוב נדהם מעוצמת הרגשות כלפיו. "אהבת הקהל הבאר שבעי אליי היא משהו שילווה אותי כל החיים, לא משנה איפה אהיה", אמר. 


בתוך תוספת הזמן של חגיגות האליפות הצלחנו לחלץ ממנו כמה אמירות מעניינות על מה שהיה ועל מה שאולי יקרה איתו בקרוב. "עברתי בשלוש השנים האחרונות חוויות שכל שחקן היה רוצה לעבור. הייתי בר מזל שהגעתי לקבוצה הזאת, עם בעלים מסוגה של אלונה. אם ישאלו אותי, אמליץ שיבנו לה פסל".

 

לך לא מגיע פסל?

"אני רחוק מזה. מקבוצה שעברה הרבה דברים קשים בווסרמיל, הפכנו למועדון עוצמתי. הגענו למצב שהקהל בבאר שבע מרגיש שהוא מגיע להצגה, כמו הקהל באירופה, וזה שינוי דרמטי שקרה בזכותה של אלונה".



עברתי בשלוש השנים האחרונות חוויות שכל שחקן היה רוצה לעבור. הייתי בר מזל שהגעתי לקבוצה הזאת. ראדי (דני מרון)

 

שינויים הם חלק מחייו של כדורגלן, אבל מנקודת המבט של האוהד הבאר שבעי הממוצע מעדיפים שלא יהיו שינויים במעמד של ראדי. ספר לנו מה הולך לקרות איתך. 

"ההחלטה שלי עדיין לא לגמרי בשלה. דברים לא תלויים רק בי, כרגע עדיין מוקדם לקבוע, כי בסופו של דבר ההחלטה שתתקבל לגביי תהיה משותפת להנהלת הפועל ב"ש, לצוות המקצועי ולבני משפחתי ואני בתוכם".
 
 

אנחנו יודעים שכמה קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב, מעוניינות לצרף אותך אליהן.
"כרגע אין משהו קונקרטי. מה שכן, אני רוצה לשחק עוד שלוש שנים ולהיות דומיננטי בקבוצה שבה אשחק".



"בגיל 30 זכיתי באליפות הראשונה. בגיל 36 כבר יש לי 6 אליפויות". ראדי (דני מרון)

 

ומה לגבי התוכנית שלך להפוך לכדורגלן הישראלי הראשון שזוכה 7 פעמים ברציפות בתואר האליפות?

"כשזכיתי באליפות הרביעית ברציפות לא חשבתי שאזכה באליפות חמישית, ובטח לא באליפות שישית ברצף. רק לאחרונה דיברתי עם אשתי איך אלוהים מכוון דברים. כשהייתי בן 18 צפיתי במשחקים כאחרון האוהדים, לא היה מצב שאחשוב שבתוך קצת יותר מעשר שנים אגיע לאן שהגעתי. רק בגיל 30 זכיתי באליפות הראשונה שלי, ובגיל 36 יהיו לי כבר שש אליפויות".

 

מה תגיד לאלה שהטילו ספק ביכולות שלך לשמור על כושר משחק לקראת גיל 37? 

"היו כל מיני דיבורים על 'השחיקה של ראדי', ואז בא המשחק האחרון נגד הפועל חיפה עם הנתונים על הקילומטראז' שעברתי והגול שכבשתי והוכיח אחרת".



"שילוב של בנאדם טוב, כדורגלן מעולה ומודל לחיקוי". אליניב ברדה (מאיר אבן חיים)

 

מה תרצה להגיד לברדה ביום פרישתו?

"אני ואליניב מדברים באופן קבוע. אנחנו חברים טובים, יש הרבה דמיון באישיות שלנו. עד כמה שהמקרה שלו היה קשה, דווקא המכה שהוא חטף, ולשמחת כולנו יצא ממנה בשלום, עזרה לו לקבל בלב שקט את ההחלטה לפרוש ולהתחיל בתהליך הזה שהוא לא פשוט לאף שחקן בעולם. בעיניי אליניב הוא שילוב של בנאדם טוב, כדורגלן מעולה ומודל לחיקוי. רק חבל שהתקשורת לא תמיד ידעה להעניק לו את הפרגון ששחקנים מסוגו נהנו ממנו כשחזרו לארץ אחרי קריירה באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי