דור מלול חתם לשנתיים נוספות בהפועל חיפה

דור מלול
דור מלול | הפועל חיפה, רשמי

מחזיקת הגביע ממשיכה במסע ההחתמות והבוקר הגיע תורו של המגן הימני. גם קפילוטו קרוב לחתימה, חוזה משודרג הוצע לגנסארי, אך עדיין ישנם פערים כספיים

(גודל טקסט)

מגן הפועל חיפה דור מלול חתם הבוקר (חמישי) בהפועל חיפה לשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת, לאחר מו"מ עם הבעלים יואב כץ. למלול, ששימש במהלך העונה החולפת כקפטן שני לצד עדן בן בסט, תהיה העונה הקרובה עונתו הרביעית במועדון. מלול חתם באמצעות סוכנו גלעד קצב. בשלוש העונות האחרונות רשם 85 הופעות ליגה במדים האדומים וכבש שער אחד. 

הבעלים יואב כץ אמר: "אני שמח שהחתמנו שחקן משמעותי נוסף. דור משמש כאחד הקפטנים של הקבוצה והוא שחקן חשוב מבחינה מקצועית וחברתית ויש לו חלק גדול בהצלחה בעונה שעברה. אנחנו ממשיכים קדימה בבניית הסגל". מלול עצמו אמר: "אני מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון. היה לי חשוב להמשיך ולשחק במקום שמעריך אותי ורואה בי בורג משמעותי. התחברתי מאוד לשחקנים, לצוות ולקהל ויש לחיבור הזה משמעות גדולה עבורי. אנחנו במטרה להמשיך בדרך ובתהליך שהתחלנו בעונה שעברה והביא אותנו להישגים".

מלול מצטרף לבלם הרומני גבריאל תמאש שחתם על חוזה כבר ביום שישי האחרון. בנוסף כץ שיפר משמעותית את ההצעה שלו לניסו קפילוטו שצפוי לתת תשובה סופית ביומיים הקרובים וההערכה שיחתום גם כן על חוזה לקבוצה וימשיך שנתיים נוספות בכרמל. אתמול שוחח כץ גם עם סוכנו של הקשר המולדבי, ראדו גנסארי, והציע לו חוזה חדש, אך הפערים בין הצדדים עדיין קיימים.


מלול. נשאר אדום (הפועל חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי