הפועל ת"א ממתינה לערן לוי, תפנה אליו אם יעזוב את נתניה

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

ראשי האדומים מחכים שהקפטן הצהוב יסדיר את שחרורו כדי לפנות אליו רשמית ולצרפו לסגל. בנתניה משוכנעים: זו הסיבה לבקשה של השחקן לפתוח את החוזה ולאיומי העזיבה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה הבאה בליגת העל והשם החם החדש מאחורי הקלעים בהפועל תל אביב הוא הקשר ההתקפי של מכבי נתניה ערן לוי. הקפטן של נתניה סיכם על חוזה לעונה הבאה, אך כזכור הביע חוסר שביעות רצון מהעובדה שהצהובים לא מוכנים לתת לו חוזה ארוך טווח, מה שהוביל למתיחות בין הצדדים. לוי כבר הצהיר שיעזוב את נתניה אם לא יקבל חוזה ליותר מעונה אחת.

כבר בקיץ שעבר ניהל לוי מו"מ עם האדומים אשר ביקשו להחתימו לשנתיים פלוס אופציה לעוד עונה ושכר שיא במועדון – 90 אלף שקל לחודש. ערן לוי היה האופציה המועדפת על הבעלים ורק כשלוי הודיע כי הוא ממשיך במכבי נתניה הוחתם הארגנטינאי פדרו גלבאן לשנתיים.

בהפועל תל אביב לא פנו מעשית אל ערן לוי והוא יקבל פנייה אם יהיה חופשי ולא ימשיך בנתניה. במתחם חודורוב בונים על קישור מרכזי חזק וינסו לשכנע את המאמן קובי רפואה לאשר את ההחתמה כשהמהלך יהיה רלוונטי. רפואה לא התלהב בחלון ההעברות כשהייתה אפשרות לנסות להביא את לוי, אבל כעת עשוי לשנות את דעתו. בנתניה משוכנעים שהפועל ת"א היא שעומדת מאחורי "המרד" של לוי שדורש לפתוח את החוזה עליו סגר.

השחקן בן ה-32 ששיחק בנתניה בחמש העונות האחרונות סיים עונה נהדרת עם 10 שערים ו-11 בישולים. הוא ערך בכורה בנבחרת ישראל במשחק נגד רומניה וזומן גם למשחק הקרוב נגד ארגנטינה. בהפועל תל אביב טוענים כי ערן לוי, ז'אורז'יניו, המועמד להצטרף, אמיר אגייב ושני קשרים זרים יהפכו את הקבוצה לקבוצת מרכז המגרש הטובה ביותר בליגת העל. יחד עם זאת, מבחינתם, הכדור אצל ערן לוי שצריך להסדיר את ענייניו מול נתניה.


מחכים לו בהפועל תל אביב. ערן לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי