ורד הוצע, דוד קלטינס גם כן על הכוונת של מכבי תל אביב

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

לספורט1 נודע שלאחר צירופו של איתי שכטר סימנו בקריית שלום גם את קשר מרכז השדה של בית"ר ירושלים, שנחשב לשם החם מאחורי הקלעים. שיחות לא רשמיות על ידי מקורבים כבר נערכו. איביץ' אמור להגיע בשבוע הבא

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מתכוננים להגעתו לישראל של המאמן ולדימיר איביץ' בתחילת השבוע הבא. איביץ' יגיע יחד עם עוזרו מילוש וסלינוביץ' וצוות אימון חדש שיחליף את המאמנים הספרדים שהביא ג'ורדי קרויף לקריית שלום. היום מתוכנן לעזוב אחרון הספרדים חואן טוריחו הוותיק לאחר עזיבת דני פויאטוס וקרלוס גרסיה.

רשמית עוד לא הוצג מאמן חדש במכבי תל אביב, אבל רכש ראשון לעונה הבאה כבר הוכרז, זהו כמובן איתי שכטר שעזב את בית"ר ירושלים וחתם לשנתיים, ובמועדון בוחנים כעת את אפשרות צירופם של חבריו בבירה, עידן ורד ודוד קלטינס.

ורד הוצע לאחרונה למכבי תל אביב ושיחות לא רשמיות מתקיימות בין גורמים מקורבים, אבל השם החם מאחורי הקלעים הוא דווקא של קלטינס, שלבית"ר ירושלים אין כוונה למכור אותו בשלב זה. מכבי תל אביב תהיה מוכנה לעסקת השאלה פלוס אופציית רכישה וגם במקרה זה הנושא נבדק באופן ישיר על ידי מקורבים לקבוצות. כידוע, בשל מגבלות הפייר-פליי הפיננסי, מכבי תל אביב תנסה לבצע עסקאות רבות במינימום כסף, כך שלא צפויות רכישות רבות – אלא בעסקאות של השאלת שחקנים בנוסף לסכום יחסית נמוך, כשגם אפשרות של שאילת שחקנים עם אופציית רכישה קיימת, כפי שעשו בקיץ שעבר.


ורד וקלטינס. יצטרפו אל איתי שכטר בקריית שלום? (דני מרון)

הרצון לצרף את קלטינס נובע ממסקנות העונה האחרונה, כשהצוות המקצועי בקריית שלום הבין שיש לחזק את מרכז השדה ולמצוא שחקן נוסף לצד דור פרץ ושרן ייני, כשגם קשר מכבי נתניה בעונה האחרונה דן גלזר נמצא בתוכניות הסגל הרחב. במקביל, השיחות בין מכבי תל אביב לראשי מ.ס. אשדוד ובני יהודה בנושא גדי קינדה ומאור קנדיל נמשכות וגם כאן המהלך אותו מציעים במכבי תל אביב הוא העברת שחקנים ומעט כסף.

ובאשר לאלו שעתידם לוט בערפל נכון לעכשיו, בסביבתו של השוער פרדראג ראיקוביץ' משוכנעים שהוא לא ימשיך במכבי תל אביב ותהיה לו קבוצה חלופית כשהרצון של הסרבי הוא להגיע למועדון אנגלי. הבלם טל בן חיים השוהה בחופשה פרטית בארצות הברית התבקש להמתין להחלטה על עתידו בקבוצה ולא קיבל עד כה הודעה מהמנכ"ל בן מנספורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי