מכבי חיפה תיפגש עם נציגי נתניה כדי לקדם את עסקת אולסק

ניקו אולסק ומנור סולומון
ניקו אולסק ומנור סולומון | דני מרון

הירוקים מעוניינים בקשר היהודי של היהלומים ומקווים להגיע לסיכום כדי לצרפו במהרה. בקבוצה ממתינים להצעות על השחקנים הזרים, קאיו עשוי להישאר אם לא יזכה לביקוש

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מקווה להודיע בקרוב על מספר החתמות חדשות לעונה הבאה. כזכור, המנהל הטכני מו אלאך ציין בראיון שפרסם לפני מספר חודשים כי מבחינתו יש שני תאריכים להחתמת שחקנים – התאריך הראשון לפני המונדיאל והתאריך השני אחרי המונדיאל, לכן הירוקים מקווים להודיע על מספר החתמות כבר בשבועות הקרובים.

מי שמסתמן כהחתמה הראשונה של הקבוצה הוא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר שכבר קיבל את החוזה המתוקן וצפוי לחתום עליו בימים הקרובים ואז יוכרז כזר החדש של הירוקים. בנוסף בחיפה מקווים לקדם את עסקת העברתו של הקשר ניקו אולסק ממכבי נתניה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולסק היה בין המועמדים הישראליים הראשונים בפנקס של אלאך ובקרוב תתקיים פגישה בין נציגי שני המועדונים במטרה לסכם את המעבר של הקשר לכרמל. ראוי לציין כי אין תג מחיר אותו הציבו בנתניה עבור השחקן.

לעומת זאת, במכבי חיפה גם מצפים להצעות על השחקנים הזרים של הקבוצה שאינם בתוכניות לעונה הבאה, כמו הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. בחיפה גם לא יעמדו בדרכו של קאיו הברזילאי אם ימצא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם את מלוא שכרו, אך מצד שני בחיפה גם לא פוסלים אפשרות להשאיר את הקשר. "הצוות המקצועי מתלבט לגבי קאיו ואם לא תימצא עבורו קבוצה, ייתכן שהוא ימשיך עונה נוספת" אמרו בחיפה.


קאיו. בכרמל עדיין מתלבטים לגביו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי