טל בנין ממתין להחלטת בני סכנין על המשך דרכו בקבוצה

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

ראשי המועדון צפויים להודיע השבוע אם המאמן ימשיך בעונה הבאה. אם יעזוב, ג'ורדן פושה צפוי ללכת גם הוא. בנציגת המגזר שמו עין על מספר מאמנים, ביניהם מרקו בלבול ואייל לחמן, שרון מימר עדיין בתמונה

(גודל טקסט)

במהלך השבוע הקרוב מאמינים אנשי בני סכנין כי תתקבל החלטה סופית לגבי עתידו של טל בנין. המאמן שהגיע במהלך חודש ינואר אמנם השיג בהתחלה תוצאות טובות, אך לקראת סוף העונה חלה ירידה גדולה ביכולת הקבוצה וכמו כן צצו לא מעט עימותים בינו לבין השחקנים והדבר גורם למחשבה מחודשת לגבי עתידו בעונה הבאה. בנין אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל הערכה כי בסכנין יחליטו לסיים את דרכו בסיום העונה.

בשלב זה ישנם מספר מועמדים להחליף את בנין, כמו מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול, אך לו יש חוזה עד אוקטובר ובמידה וירצה לצאת ממנו יצטרך לשלם מענק לאנשי הנבחרת. גם שמו של אייל לחמן, שאימן בעבר במועדון, עלה שוב כמועמד. לחמן משמש כיום כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של בני יהודה. גם שמו של מאמן מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה, שרון מימר, נמצא ברשימות של סכנין ונציגיו כבר קיבלו איתותים מאנשי הקבוצה.

גם השחקנים ממתינים להחלטה לגבי המאמן כאשר חלק מהם מבינים כי במידה ובנין יישאר תהיה מהפכה גדולה בסגל. מאידך יש לא מעט שחקנים שרוצים להישאר עם בנין כמו החלוץ ג'ורדן פושה. פושה הגיע גם הוא בינואר ובחצי עונה כבש שבעה שערים במדי הקבוצה. החלוץ מעריך את בנין והיה שמח להמשיך ולשתף פעולה אך במידה ויגיע מאמן אחר, לא מן הנמנע שהחלוץ יחפש אופציה אחרת על אף העובדה שיש לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה.

מימר. כבר קיבל איתותים (דני מרון)
מימר. כבר קיבל איתותים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי