בוזגלו סירב להצעה, יעקב שחר: לא מסכימים לדרישה שלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

מכבי חיפה הגישה לקשר הצעה משודרגת, אך אביו לא מוכן להתפשר על פחות מהחוזה המקורי. נשיא המועדון נפגש עם האוהדים ונשאל בנושא: "משפחתו דורשת את השכר שהיה בעונה שעברה". קראמר צפוי לחתום

(גודל טקסט)

 הסאגה סביב עתידו של מאור בוזגלו אינה יורדת מסדר היום ובעיקר רחוקה מפיתרון. הבוקר (ראשון) נפגשו שוב ראשי חיפה עם אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, ואומנם שיפרו משמעותית את ההצעה הראשונה, שעמדה על 25% בלבד מהחוזה המקורי של הקשר לפני הפציעה, אבל עדיין מדובר בהצעה שקטנה כמעט בחצי מזו של שנה שעברה.

כזכור יעקב בוזגלו הבהיר במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר כי מבחינתו אין שום שינוי מבחינתו מאותו חוזה מקורי שלפיו השחקן היה אמור להשתכר ב-450 אלף יורו במידה ויהיה כשיר, ואילו במידה ושוב ייפצע תהיה רשאית חיפה לבטל את החוזה. בחיפה ציינו כי מבחינתם יש רצון לסכם עם השחקן אבל על פי התנאים שהוצעו לו בשבועות האחרונים. הבוקר עם סיום הפגישה אמר יעקב בוזגלו לספורט1: "כרגע אין תוצאות" והוסיף לגבי העתיד: "כל עוד מאור לא חתם בקבוצה אחרת אז הכול פתוח".

בסביבתו של השחקן סיפרו כי העובדה שחיפה אינה מעלה משמעותית את ההצעה תגרום לדחיייה בהחלטתו ולא מן הנמנע כי ייבחנו שוב אופציות של קבוצות אחרות. "כאשר מאור בריא מדובר באחד הכוכבים הגדולים בישראל וכדאי למכבי חיפה להבין זאת", אמר אחד ממקורביו של השחקן.


לא מסכימים לדרישה של יעקב בוזגלו. שחר ואלאך (האתר הרשמי)

בינתיים, המנהל הטכני מו אלאך צפוי להמשיך בתוכנית שלו לבניית הקבוצה ובין השאר צפוי החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה ולהפוך לשחקן הרכש הראשון של הירוקים בעונה הבאה. בנוסף בקבוצה רוצים לקדם את העברתו של הקשר היהודי של מכבי נתניה ניקו אולסק. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולסק היה בין השחקנים הישראלים הראשונים בפנקס של אלאך.

מאוחר יותר נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נפגש עם מספר מצומצם של אוהדים שהוזמנו לשאול שאלות לגבי עתיד הקבוצה. הבעלים הגיע לצידם של עוזי מור והמנכ"ל אסף בן דוב והירוקים שהגיעו למפגש התעניינו בעיקר בעתידו של מאור בוזגלו.

שחר השיב: "אנחנו מעריכים את מאור ורוצים אותו, אבל משפחתו דורשת את החוזה שהיא קיבלה בעונה שעברה ואנחנו לא מסכימים לזה". הנשיא החמיא למו אלאך ואישר שהקבוצה לא תבצע מהפכה: "אנחנו נצרף רק שחקנים שישפרו אותנו". ראשי המועדון גם שפכו אור בנושא עמית זנטי והבהירו לאוהדים שהשחקן קיבל הצעה משודרגת וכעת הכדור נמצא במגרש שלו.


לא מוכן להתפשר. יעקב בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי