חגי גולדנברג מעוניין לעזוב את נתניה, עשוי לחתום בק"ש

חגי גולדנברג, יונס מלדה
חגי גולדנברג, יונס מלדה | אריאל שלום

המגן שוחח עם בעלי המועדון על רצונו לעבור לצפון, משם קיבל הצעה כספית טובה יותר. בסביבתו מספרים שקבוצתו מערימה קשיים. וגם: אורי מגבו מבוקש על ידי דראפיץ' וברדה, אולם הוא יחתום רשמית בקריית שמונה

(גודל טקסט)

האם המגן השמאלי אורי מגבו בדרך ליעד חדש? לאחר הבאתו של גל שיש, פורסם כאן על כך שהמגן נמצא בדרך החוצה ממכבי פתח תקווה וכי עירוני קריית שמונה מועמדת להיות קבוצתו הבאה. בשבוע שעבר אף הוספנו כי המגן צפוי להצטרף סופית לאחר אי מימוש האופצייה מצד מכבי פ"ת, שתסתיים ב-1 ביוני. בימים האחרונים פנו רשמית בקבוצה מהצפון לסוכניו גלעד קצב ואדם קידן, והציעו לצרף את השחקן בחוזה לשנתיים, משודרג יותר משהרוויח בפ"ת.

בנוסף, מכבי נתניה, שעל התעניינותה במגן פרסמנו כבר בחודש מרץ, הגישה גם היא הצעה רשמית למגבו, בשכר השווה למכבי פ"ת. גורמים בסביבת המו"מ ציינו כי נכון לרגע זה, בנתניה לא צפויים לשדרג את ההצעה. כאמור, ההצעה הטובה יותר מק"ש צפויה להכריע את הכף, כשבכל מקרה, האופציה של המלאבסים על השחקן תסתיים ביום שישי הקרוב ובקבוצה לא צפויים לעמוד בדרכו, לאור החתמתו של גל שיש. במקרה שמגבו לא יגיע לנתניה, הקבוצה מעיר היהלומים תפנה לאופציית סאן מנחם ממכבי חיפה, שעשוי להיכלל בעסקה במסגרתה יעבור הקשר ניקו אולסק לצד הירוק של הכרמל.

מגבו גדל במחלקת הנוער של מכבי יפו ושיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון החל משנת 2006. באמצע עונת 2009, הושאל מגבו לעונה וחצי עונה להפועל ראשון לציון מהליגה הארצית וב-2010, עלה אורי מגבו לליגה הבכירה בישראל, ליגת העל כשחתם במ.ס. אשדוד. בעונה לאחר מכן, הושאל להפועל אשקלון מהלאומית במדיה רשם 30 הופעות ליגה וכבש שני שערים. לאחר מכן שיחק גם בהכח עמידר רמת גן, חזר לאשקלון, עבר לבית"ר תל אביב רמלה, זה שיחק תחת המאמן סלובודאן דראפיץ' שרוצה אותו בנתניה. השניים איחדו כוחות בהמשך בבית"ר ירושלים, ובעונה וחצי האחרונות שיחק במדי המלאבסים.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא המגן הימני חגי גולדנברג, עליו מומשה האופציה לאחרונה. גולדנברג שוחח לאחרונה עם גורמים שונים במועדון וביניהם הבעלים אייל סגל והמאמן שי ברדה והבהיר להם כי הוא מעוניין לעזוב. למגן מספר הצעות, אחת מהן מקריית שמונה אשר תקדם אותו כלכלית ובקבוצה הבהירו כי לא יעמדו בדרכו, אך מנגד, בסביבת המו"מ מבהירים כי דווקא נתניה כן מערימה קשיים.


אורי מגבו. גם הוא מעדיף את קריית שמונה וצפוי לחתום בשורותיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי