מסתמן: שינו זוארץ יהיה המועמד היחיד לתפקיד היו"ר

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

שלושה ימים לפני תום המועד להגשת מועמדות, נראה כי מי ששימש כספונסר של הפועל מרמורק והיה בעל זיקה למכבי פתח תקווה יהיה מחליפו של עופר עיני, אם יאושר על ידי עדת שופטים מיוחדת שתתכנס בחודש הבא

(גודל טקסט)

ביום רביעי יסתיים מועד הגשת שמות המועמדים להתמודדות על תפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שיחליף את עופר עיני, ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון מסתמן ששינו זוארץ יהיה היחיד שיגיש את מועמדותו.

יש לציין שגם זוארץ עצמו טרם הגיש מועמדות, אולם הוא זוכה לרוב גדול מכול קבוצות ליגת העל, הלאומית והליגות הנמוכות ויעשה זאת בימים הקרובים. אם אכן זוארץ יהיה המועמד היחיד במרוץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמורה להתכנס בתחילת החודש הבא ועדת שופטים מיוחדת אשר תחליט אם זוארץ יכול להתמנות לתפקיד בשל זיקת עבר למכבי פתח תקווה ובנוסף היותו העונה אחד הספונסרים של הפועל מרמורק מהלאומית.

בהתאחדות לכדורגל הבהירו: "אם יתברר ששינו זוארץ מועמד בודד או בין המועמדים, בכל מקרה הוועדה שתדון בנושא הזיקה תתכנס בתוך מספר ימים ותחליט אם הוא יכול להיות מועמד לתפקיד. כך או כך הבחירות ייערכו ב-31.7".


שינו זוארץ. יהיה המועמד היחיד ב-31.7? (אודי ציטיאט)

במסדרונות ההתאחדות טוענים כי יש שני מועמדים לעמדת מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. דורון אוסידון המשמש בתפקיד ניהולי בהפועל חיפה ואיציק קורנפיין ששמו הוזכר לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל ולו תמיכה גדולה לתפקיד בקרב רבים מבעלי הקבוצות בליגת העל.

הרשימה הסופית תימסר בסוף השבוע למנהל המחלקה המשפטית אמיר נבון, אשר ישוב רק מחר (שני) מאוקראינה שם שם צפה בגמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי