יעקב בוזגלו: מאור ישחק בליגה א' אם צריך ויחזור לעצמו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

אביו של הקשר התראיין ב-103FM: "מעל 80 אחוז מהשחקנים בליגת העל לא מרוויחים את מה שהסכמנו להפחית. נשארו דברים קטנים לסגור עם מכבי חיפה". דוידאזדה קיבל מסר שיהפוך למועמד משמעותי רק אם גנט תשאילו בחינם

(גודל טקסט)
אוהדי מכבי חיפה נפגשו אתמול (ראשון) עם ראשי המועדון בכדי לשמוע מהם על התוכניות לעונה הבאה. הבעלים יעקב שחר ענה לכל שאלות האוהדים שהגיעו למפגש, כשעיקרן היה סביב עתידו של הקשר מאור בוזגלו. שחר הסביר כי מבחינתו הוא מעוניין בקשר, אך אינו מתכוון להציע לשחקן את החוזה המקורי עליו חתם בשנה שעברה.


האוהדים מצדם התעקשו כי ישנה חשיבות רבה בהישארותו של הקשר בכדי ליצור זהות בהרכב הקבוצה בעונה הבאה, במיוחד בהתחשב בעובדה שכשבוזגלו כשיר, מדובר באחד השחקנים הטובים בליגה. "השוק לא מלא בשחקנים ישראלים טובים ואם כבר יש לנו ישראלי בכיר, צריך לשמור אותו", אמר הבוקר אחד האוהדים. בכל מקרה, במועדון מאמינים כי הסוגייה סביב השחקן תתברר כבר בימים הקרובים.


הערב התראיין אביו וסוכנו של מאור, יעקב בוזגלו שסיפר ב-103FM: נפגשנו רק אתמול. לומר שקיבלנו הצעה או שביקשנו שדרוג – הכל המצאות של כתבים. נראה לכם שביקשנו שדרוג? לא רק שלא ביקשנו, הסכמנו להפחית בהרבה. עדיין לא הגענו להסכמות, הם הציעו פחות ממה שהסכמנו".



פחות או יותר כבר הגענו לעמק השווה, אבל נשארו פרטים" (ערן לוף)

על כך שיעקב שחר סיפר לאוהדים כי ההצעה לא תשודרג: "אנחנו פחות או יותר כבר הגענו לעמק השווה, אבל נשארו דברים קטנים. אם הם יסתדרו אז נתקדם. לא רק שלא נדרוש אגורה אחת יותר, אלא גם מבקשים פחות. בתקשורת בדרך כלל מנהלים מו"מ ומדברים על דברים מבלי לדעת דבר או חצי דבר. כשיש לבן אדם הסכם שישבנו עליו במשך תשעה חודשים בעונה שעברה, אז יש מתווה קיים. ידוע למכבי חיפה שמאור היום במצב טוב יותר מאשר בשנה שעברה. אתם צריכים להבין שכל העיניים עלינו. הסכמנו להפחתה רצינית מאוד, מעל 80 אחוז מהשחקנים לא מגיעים אפילו להפחתה, אם אראה שהדבר לא הוגן אז אבל אם צ מאור ישחק בליגה א' ויחזור לעצמו". 



ומבוזגלו לשחקנים אחרים המועמדים לשחק בקבוצה בעונה הבאה: השבוע מקווים במועדון להודיע על החתמתו של החלוץ מיכיל קראמר ואף לנסות ולמצוא זר נוסף בעמדת הקשר האחורי. המנהל הטכני מו אלאך צפוי לצאת בקרוב לחופשה פרטית ומקווה להחתים שני שחקנים לפחות לפני יציאתו להולנד.


במועדון רצו להתחזק גם בשחקנים ישראלים, ובין המועמדים היה המגן השמאלי אופיר דוידזאדה, שסיים את תקופת ההשאלה במכבי תל אביב וחוזר לקבוצתו הבלגית גנט. במכבי חיפה העבירו מסר לשחקן ולנציגיו כי אם הקבוצה הבלגית תסכים להשאילו בחינם לישראל, הוא יהפוך למועמד משמעותי להצטרף, שכן הירוקים לא מתכוונים לשלם דמי השאלה על השחקן.



דוידזאדה. תלוי בגנט (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי