הפועל ת"א מימשה את האופציה על פירסמן, רפואה מעוניין בראדי

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | מאור אלקסלסי

המגן השמאלי שהגיע בינואר יישאר לעוד שתי עונות, כעת מחפשים לו גיבוי מהספסל. המאמן קיבל אישור להביא שחקנים חדשים וישמח לצרף את הקשר שנפרד מהאלופה, במועדון עדיין ממתינים להסכם של עומר דמארי עם לייפציג

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב אישרו לצוות האימון החדש של הקבוצה בראשותם של קובי רפואה, נמרוד קוסטיקה ועמי גניש לצרף בהדרגתיות בשבועיים שלושה הקרובים שחקנים זרים וישראלים חדשים לקראת פתיחת העונה החדשה בליגת העל. גורם בהפועל תל אביב ציין כי המאמן קיבל אור ירוק להנחית במתחם חודורוב תשעה שחקנים חדשים.

המשימה מתחילה בחלוץ עומר דמארי, שהתקווה היא שיגיע בקרוב להסכם עם קבוצת לייפציג עמה יש לו חוזה לעונה הבאה המוערך בכ-900 אלף דולר. האדומים מקווים שדמארי ישוחרר תמורת פיצוי ויוכל להגיע ללא תמורה. אם יצטרף להפועל, רפואה יחליט האם להשאיר את דור חוגי או שחר הירש עד תחילת האימונים. לקבוצה כבר הצטרף רועי זיקרי והאופציה לרכישת פייסל מוליץ' תמומש והוא ימשיך בחוזה ארוך טווח.

הצוות המקצועי רואה את הקישור כחלק המרכזי בחוזקה של הקבוצה בעונה הבאה. ההמתנה היא לקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו ולהחלטת המאמן החדש בבירה גיא לוזון בנושא השחרור של הברזילאי, שללא קשר יש פערים כספיים בין הצדדים. גורם במועדון סיפר: "שלושה שחקנים זרים חדשים בעמדות במרכז המגרש צפויים להגיע בקרוב, והשמות הנבדקים נמצאים בשלב המו"מ הראשון. קיימת גם המתנה לשחקנים ישראלים של מכבי חיפה שלא ימשיכו אצל הצוות ההולנדי".

האופציה של מרווין פירסמן מומשה היום (שני). כפי שפרסמנו בספורט1, פירסמן יהיה שחקן הפועל תל אביב לשנתיים נוספות והוא יתפקד כמגן השמאלי הבכיר של הקבוצה. בימים האחרונים נבדקו שמות של מספר שחקנים ישראלים בתור שחקני הספסל כגיבוי לעמדה של פירסמן, ובנוסף לשוער אריק ינקו ולעמדת הבלם. שוער הפועל פ"ת רובי לבקוביץ' קיבל פנייה להגיע לקבוצה ונכון לעכשיו הוא התבקש להוריד מהדרישה הכספית שלו לשכר חודשי של כ–25 אלף שקלים כדי להשלים את רכישתו.

קובי רפואה. קיבל אישור להביא תשעה שחקנים חדשים (אודי ציטיאט)
קובי רפואה. קיבל אישור להביא תשעה שחקנים חדשים (אודי ציטיאט)

בהפועל תל אביב הבהירו: "השחקנים שיגיעו לקבוצה ואלו הנמצאים בה ישחקו במועדון ענק בכדורגל הישראלי וחובה עליהם להבין כי המשימה היא להיות בצמרת של ליגת העל, הליגה הלאומית והעונה שעברה כבר נמחקו". 

כפי שכבר פרסמנו בספורט1, שמו של מהראן ראדי עלה כבר לפני מספר שבועות כמועמד להפועל תל אביב. כעת, לאחר שהקשר עזב את הפועל באר שבע והפך לשחקן חופשי, בהפועל תל אביב יקבלו בקרוב החלטה אם לנסות לצרף אותו. גורם בכיר בהפועל תל אביב אישר שרפואה מעוניין בקשר, אך הדבר תלוי גם בדרישותיו הכספיות של ראדי. אם יזכה להצעה, היא תהיה לעונה אחת עם אופציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי