דני עמוס מחוזר על ידי שלוש קבוצות קפריסאיות

דני עמוס
דני עמוס | ערן לוף

בנתניה מבינים שדיא סבע כנראה יעזוב, אך לספורט1 נודע שגם השוער טרם חתם על חוזה, על אף סיכום לפני כחודשיים, ולא מן הנמנע שיחליף את אריאל הרוש באנורתוזיס. גם א.א.ק לרנקה ואפולון לימסול מעוניינות

(גודל טקסט)

במכבי נתניה סיימו את העונה לפני כשבוע וכעת ראשי המועדון והצוות המקצועי וצפויים להעלות הילוך במטרה להכין את הסגל לעונה הבאה, כאשר בקבוצה מבינים שהם ייאלצו כנראה להסתדר ללא הכוכב דיא סבע, שצפוי לעזוב.

מקורות בקפריסין טוענים שלא פחות משלוש קבוצות באי השכן מתעניינות בשוער דני עמוס, אשר רשם השנה אולי את עונת השיא שלו בקריירה, יחד עם עונת האליפות בקריית שמונה ב-2011/12. מדובר בא.א.ק לרנקה, אפולון לימסול ואנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי בשורותיה השוער אריאל הרוש לא ימשיך.

עמוס, שיהיה בסגל נבחרת ישראל למשחק בשבוע הבא מול ארגנטינה, כבר סיכם על הארכת חוזהו במכבי נתניה לפני קרוב לחודשיים, אך לספורט1 נודע שבפועל השוער עדיין לא חתם על חוזהו החדש. יש לציין שפנייה רשמית לא התקבלה במשרדי המועדון או נעשתה דרך נציגי השחקן.

במועדון הבהירו שנכון לרגע זה גולן אלקסלסי, ששיחק בשני המשחקים האחרונים העונה, צפוי להישאר. בצוות המקצועי קיבלו החלטה עקרונית כי אם אלקסלסי יקבל הצעה להיות שוער ראשון בליגת העל הם יתנו לו את ברכת הדרך לצאת לעונת השאלה, כך שדין גל יקבל את המפתחות להיות השוער השני, אולם בהיעדר הצעה כזאת גל הוא זה שיושאל.


אקלסלסי. יזכה להצעה מליגת העל? בינתיים הוא נשאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי