גורם במכבי חיפה: מסתמן שקאיו יגיע לפתיחת האימונים

קאיו
קאיו | ערן לוף

למרות היכולת החלשה בעונה האחרונה, בצוות המקצועי שוקלים להשאיר את הברזילאי. הערכה כי אורך החוזה מונע את הסיכום מול בוזגלו. אופציית טל בן חיים תיבדק אם יגיע להסדר מול ספרטה פראג

(גודל טקסט)

מנהלה הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, צפוי לצאת בשבוע הבא לחופשה פרטית ועד אז מקווה שקבוצתו תוכל להכריז על צירוף של שני שחקנים זרים. במועדון מקווים להחתים את החלוץ מיכיל קראמר שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה והערכה כי גם קשר אחורי זר יחתום בתקופה הקרובה.

"אלאך עובד קשה מאוד כדי להתחיל בבניית הסגל", אמר גורם במכבי חיפה, "אין כל כוונה למהר עם ההחתמות, אלא לבדוק היטב מי הזרים שיחתמו". במקביל, במועדון בוחנים גם את האופציה של שחרור שחקנים זרים כאשר כעת ברור כי הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס יעזבו בוודאות, בעוד המגן ארנסט מאבוקה והבלם אטיין ריינן ימשיכו עונה נוספת. בנוסף, ההערכה בימים האחרונים בכרמל היא כי גם הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס ימשיך לעונה נוספת.

ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי היא בעניינו של הקשר קאיו אלבס, שנחשב לאחת האכזבות הגדולות של העונה האחרונה, אם לא הגדולה שבהן גם ביחס לשכרו הגבוה. בכרמל מבינים שבשלב זה לפחות אין קבוצה שתסכים להשוות את שכרו והעובדה שהצוות המקצועי עדיין מאמין כי יוכל להוציא משהו טוב יותר מהשחקן תגרום ככל הנראה לכך שקאיו יפתח את האימונים במדי הירוקים ולא מן הנמנע כי גם ייצא עמם למחנה האימונים, כך אישרו במועדון.


אמור לצאת למחנה האימונים. קאיו (ערן לוף)

כמו כן, במועדון בוחנים גם אופציות חיזוק ישראליות ואחד השמות שעלו הוא של החלוץ טל בן חיים. האחרון חתום על חוזה בספרטה פראג, אבל בחיפה ציינו כי אם השחקן יהפוך לשחקן חופשי, ייתכן שייעשה ניסיון לצרפו. במועדון ממשיכים לעקוב גם אחר מצבו של עידן ורד בבית"ר ירושלים.

באשר למאור בוזגלו, כפי שאישר אתמול אביו יעקב, ישנה התפתחות חיובית בגזרה ועושה רושם שהצדדים התקרבו מאוד במו"מ הכספי. כעת חילוקי דעות קיימים סביב אורך החוזה, כאשר הירוקים רוצים להכניס סעיף של חוזה לעונה נוספת כאופציה עבורם ואילו בסביבתו של השחקן רוצים לסגור על חוזה לעונה אחת בלבד ללא שום אופציה כתנאי לקיצוץ בשכר.


בוזגלו. אין סיכום גם על אורך החוזה (דני מרון)

החלוץ ניקיטה רוקאביצה ממשיך להתאמן במחנה האימונים של נבחרת אוסטרליה לקראת המונדיאל וטרם קיבל תשובה אם יהיה בסגל הסופי. השחקן התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "כבוד גדול עבורי לייצג את הנבחרת. שיחקתי בגביע העולמי ב-2010 וזהו החלום הגדול ביותר. הסיכוי להשתתף בפעם השנייה בגביע העולם זה בלתי ניתן לתיאור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי