המהפכה בעיצומה: חמישה שחקני חדרה קיבלו הודעת שחרור

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

העולה הטרייה לליגת העל החלה לרענן את השורות: גיא כהן, פיטר אליאס, איתן רצון, דודי הילל ונפתלי בלאי סיימו את דרכם בקבוצה. לני אהרון ואיילון ירושלמי חזרו לנתניה, פערם במו"מ עם אוסטין אג'ידה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה החלה היום (שלישי) באופן רשמי את המהפכה בסגל לקראת העונה ההיסטורית של המועדון בליגת העל. המאמן ניסו אביטן זימן את השחקנים לשיחות אישיות כשחלקם קיבלו תכנית עבודה לקראת פתיחת האימונים ב-23 ביוני ולאחרים נודע שהם יכולים לחפש קבוצה חדשה.

גיא כהן, שהיה אחראי לאחד השערים החשובים של חדרה העונה בדקה ה-90 בניצחון על הפועל מרמורק, קיבל הודעת שחרור כמו גם המגן המושאל ממכבי חיפה פיטר אליאס. גם הבלם איתן רצון והקשרים דודי הילל ונפלתי בלאי סיימו את דרכם בקבוצה.

הבלם לני אהרון חזר אוטומטית למכבי נתניה ומשם הוא צפוי לעבור לשחק בליגת המכללות בארצות הברית. איילון ירושלמי, ששייך גם הוא ליהלומים, אמור לשוב לקבוצתו של דראפיץ' ובחדרה הובהר לו שאם נתניה לא תרצה אותו והוא יפחית משמעותית בשכרו, ישנה אפשרות שימשיך.


ההכנות בעיצומן. אביטן (ערן לוף)

במקביל, במועדון ממשיכים במשא ומתן מול השוער אוסטין א'גידה שטרם עזב את ישראל. במועדון סיפרו כי ישנם פערים גדולים בין הרצונות של השוער לבין מה שחדרה תהיה מוכנה לשלם לו בליגת העל.

בנושא אחר, הבוקר הודיעו במועדון כי דוד בובליל ישמש כמאמן הכושר של הקבוצה בליגת העל. בובליל עבד בעונה האחרונה בקריית שמונה וקודם לכן שימש גם כמאמן הכושר של בני יהודה. בובליל יחליף בתפקיד את אייל ויטנברג ששימש כמאמן הכושר בעונה האחרונה.


יום עמוס בחדרה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי